Tātad, sāksim ar svarīgāko.Apollo gatavo jaunu mājas lapas versiju un privāto blogu autoriem tika piedāvāta iespēja notestēt un izteikt savas domas.

Tavs uzdevums ir atvērt jauno lapu un paskatīties, kas tur patīk un, kas varētu tikt uzlabots - īsa un konstruktīva kritika ir laipni gaidīta. Ja ir vēlme, tad vari droši par to dalīties ar saviem draugiem/radiem, ierakstīt to savā blogā.

Tātad pirmie iespaidi. Ļoti daudz visa kā. Ļoti sarkans.:)
Tālāk paanalizējot secināju vairākas ziņu lentas, lai cilvēks var redzēt daudz uzreiz. Tomēr tas traucē. Augšā kā parasti mirgo Flash reklāmas. Tās protams var atslēgt. Tomēr uz testa momentu tika ņemta svaigi instalēta standarta Opera. Tādējādi nekādas aizsardzības pret reklāmām un citiem uzmācīgiem elementiem. Patīkami, ka jaunākās ziņas ir sadalītas pa laikiem un uzreiz redzamas. Pat atrodoties nedaudz citos platuma grādos man ir iespēja sekot līdzi notiekošajam. Īsti tikai nesapratu, tas ir efekts vai defekts,ka laika ziņas ir divās vietās??? Kādreiz arī RadioSWH darbonis Pans Kleksis ar savu dienas jautājumu bija labāk atrodams. Varbūt tas ir Pana Klekša noriets? Ļoti daudz krāsainu bildīšu. Atgādina bērnu krāsojamo grāmatu, bet toties uzreiz ir skaidrs par ko ir runa Kaut gan, es neesmu drošs, ka mani interesē korporatīvie blogi ( lasīt slēptās reklāmas). Taču visā visumā lapas izmaiņas es vērtēju pozitīvi. Taču ja izmantojam Internet Explorer 8 ar izslēgtu compablity modi, tad ši lapa salīdzinoši grūti rullējas. Tatad lapa ir par “smagu”. Katrā ziņā puiši ir pacentušies un par to cieņa no manas puses viņiem. Tagad kad ir jau tapis oficiāls paziņojums varu arī atklāt adresi testa versijai http://www.apollo.lv/beta/

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…