Gloriju varētu saukt par disko karalieni. Viņa bija slavena tieši disko ērā. Slavenākais gabals, ko manuprāt zina gandrīz visi ir I Will Survive. Zinu, ka viņa šajā video izskatās jocīgi. Tomēr tāds bija disko. Tagad viņas labākie gabali ir izveidoti mūsdienīgās skaņās. Mūsdienīgos ritmos. Tie parādās arī klubos. Šī versija tiešām ir paredzēta klubiem un trakām mūsdienu ballītēm. Daudzi no Latvijas diskotēku pionieriem atzīst šo gabalu par labu esam. Nestrīdēšos ar viņiem. Mēdz teikt, ka par gaumi nestrīdās, bet es domāju viņiem tomēr labāk zināms. Viņi spēlēja diskotēkas un rīkoja labas ballītes jau tad kad dauzi mūsdienu dikžokeji vēl sēdēja autiņos zem galda http://player
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…