Sākšu uzreiz, ka esmu pārliecināts Windows fans. Neprofesionāli? Varbūt. Bet ne par to ir tas stāts. Lai stāsts būtu saprotams, sākšu to stāstīt no paša sākuma. Ieliku savā fotoaparātā 4gb atmiņas karti. Fotoaparāts izmeta paziņojumu, ka karte neesot pareizi formatēta un piedāvājās to tūdaļ pat noformatēt. Te nu sākas pats interesantākais. Secināju ka 4gb atmiņas kartē var ievietot tik pat daudz bildes cik 2gb atmiņas kartē. Izrādās mans draugs un acu raugs ir paņēmis sadalījis atmiņas karti uz pusēm. Noformatējis tikai pirmo partīciju un otro pametis novārtā. Kāds tam visam sakars ar Windows un Linux ? Pavisam vienkārši. Ievietojot karšu lasītājā šo karti, Windows nespēja ar šo karti ko nebūt iesākt. Mocījos labu laiku. Meklēju speciālas programas. Neviena nespēja apvienot atmiņas karti vienā veselā. Tad nu nāca talkā Linux. Nepilnas minūtes laikā viss bija padarīts.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…