Nav jau nekāds brīnums, ka šī reklāmas kampaņa mani piesaistīja. Es taču esmu vīrietis. Neesmu ne akls ne stulbs. Un tapēc arī piesaistīja. Patiesībā būtu savādi, ja mani tā nepiesaistītu. Droši vien, ja es nebūtu Bites klients, tad pēc šīs akcijas noteikti par tādu kļūtu. Tas gan nenozīmē, ka Tele2 vai LMT mani šādā veidā spētu pierunāt mainīt operātoru. Bet šādas bitītes tiešām piesaista uzmanību. Nav brīnums, ka bitei ir 46% izaugsme uz doto brīdi





Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…