Kas ir e – cigarete ?

1. tā ir cigaretei līdzīga uzparikte, parasti melna vai balta, kas sastāv no 3 detaļām: 1. no kārtridža kas ir plastmasas caurulīte kurā ir sūklis piesūcināts ar nikotīnu un un pāris lietām smaržai un dūmu efektam; 2. pulverizātora (nezinu vai pareizi bet tā to sauc latviski) kurā ir metāla sietiņš šķidruma uzsūkšanai un maza spirālite kas velkot dūmu uzkarst un iztvaicē šķidrumu kas tvaika veidā nogādā nikotinu organismā; 3. un visbeidzot batereja vienreizēja vai vairāk uzlādējama tas atkarīgs no pašas E – cigaretes.

2. E – cigaretes sastāvā faktiski ir tikai 4. vielas: ūdens, nikotīns, aromatizātors un propilēnglikols (Propylene Glycol – Propilēnglikols ir bezkrāsains blīvs šķidrums, kam ir viegla smarža. Tas ir sajaucams ar ūdeni jebkurās attiecībās. Propilēnglikols ir netoksisks un ir atļauts tā pielietojums pārtikas ražošanā)

3. E cigarete maksā vidēji 30 Ls, taču kārtridži katrs aptuveni 0.50 Ls. vienā dienā aiziet aptuveni 1-2 kārtridži, Latvijā vēl nav redzēti, bet vispār ir arī tādi šķidrumi pudelītēs, kas pa taisno jāpilina uz tā metāla sietiņa. ar tādiem mēnesī aizietu tikai 15 Ls.

Kapēc tā ir kaitīga ?

E-cigaretes cilvēka veselībai ir daudz bīstamākas nekā parastās, uzsver Valsts narkoloģijas centra narkologs Jānis Caunītis. Vienīgais to pluss ir tāds, ka to dūmi mazāk apdraud apkārtējos. Taču atkarību ārsts savos izteikumos ir skarbs un e-cigarešu iedarbību uz cilvēka organismu salīdzina ar heroīna ievadīšanu vēnā.

"Tā ir tīra nikotīna ieelpošana, kas visiedarbīgākajā veidā nonāk organismā un dod attiecīgus efektus."

Arī atkarības riski elektroniskajām cigaretēm ir lielāki, jo ražotāji, melojot par to īstajām sastāvdaļām, iedzīvotājiem iestāstījuši, ka šis produkts ir mazāk kaitīgs viņu veselībai. Šī problēma ir aktuāla daudzās pasaules valstīs.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…