Vakar sanāca paklausīties tādu jauno latviešu grupu kā “Mākoņstūmēji“. Bet par to nedaudz velāk šajā rakstā. Kā jau būsiet pamanījuši, ir pienācis rudens. Tas nozīmē ne tikai to, ka tuvojas ziemas, bet arī to, ka Rīgu atkal ir apsēduši studenti. Un apsēduši tā pamatīgi. Trešdienas vakaros Rīgas centrs un vēsturiskā vecpilsēta, saukta par Vecrīgu, čum un mudž no studentiem. Rindas pie klubiem ir novērojamas visas nakts garumā. Un ne jau tādas rindas, kurās būtu jāstāv pāris minūtes, bet tādas pamatīgas. Bet tagad nedaudz par pašu grupu

Ir brīži, kad mūzika skan visapkārt un ir brīži - kad elektrība izbeidzas un iestājas pamatīgs klusums ... tajā brīdī, kad dzirdami sirdspuksti telpas otrajā pusē un kaimiņu skaļās klaigas (par visu pēc kārtas, aptuveni sekojošā secībā - elektrisko tīklu apsaimniekotāji, briesmīgā valdība, nepateicīgā priekšniecība un piedegušās vakariņas - istabā lēnām ieslīd samtainas ģitāras skaņas. Tās piepilda istabu un lēnām atskāršam, ka arī tumsā ir patīkami. It īpaši, ja blakus ir kāds ar kuru parunāties.Mēs sarunājamies ar skaņām - ģitāras, bungu, klavieru un balss skaņām.

Grupā "Mākoņstūmēji" kopā runājas:- Māris Aizpurietis, vokāls, mūzika un vārdi- Artūrs Tūcis, bungas- Guntis Āboliņš, bass- Armands Zviedris, taustiņi, vokāls- Edžus Podnieks, solo ģitāra- Kristīne Timermane, vokāls - Vija Aizpuriete, mūzika un vārdi

Jaunieši, salīdzinājumā ar iepriekšējo grupu, pamanījās paņemt publiku ar pozitviem, atpazīstamiem gabaliem, pa starpu iemetionot kaut ko no sava repertuāra. Kā parasti, izteiktas simpātijas radās pēc gabala Deep Blue Something – Berakfast At Tiffany’s. Tas bija izteikti dzīvīgs un labi izpētīts.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=eVumsEpxnJE&w=480&h=360]

Vairāk no jauniešu personīgās daiļrades var paklausīties šeit

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…