Šķiet, tas bija 2005. gads. Nebija nekādas pazīmes, ka krīze tuvojas. Par to neviens nedomāja. Bija tā saucamie treknie gadi. Treknajos gados es bieži vakaros klausījos Toma Grēviņa vakara raidījumu orandžajā radio stacijā. Un toreiz viņs uzlika vienu ļoti sensacionālu dziesmu. Šo dziesmu. Īstenībā šī dziesma labā kvalitātē ir salīdzinoši liels retums. To nevar nekur internetā atrast cienīgā kvalitātē. Nu tagad varbūt jau var. Bet pirms dažiem gadiem nekādu cerību. Tikai pliekani mp3 ar sprakšķiem. Sākās runa par ārezemēs populāros seriālu Six Feet Under, kuras pēdējās sezonas pēdējās sērijas titros skanot šī dziesma. Un tā mani aizrāva. Tā ģitāra. Un smeldzīgā melodija. Lirika. Īsts sajūtu kokteilis.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=J0_4HmG2PzE&w=480&h=360]-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…