Ņemot vērā pieaugošo tendenci izmantot fosilo kurināmo, pēc pieciem gadiem iestāsies neatgriezeniskas un potenciāli katastrofiskas klimata izmaiņas, norāda zinātnieki. Šobrīd faktiski jau sasniegta globālās sasilšanas atzīme – divi grādi pēc Celsija, pēc kura novērst nekontrolējamas klimata izmaiņas būšot neiespējami. Klimatologi saka – bez ārkārtas darbībām līdz 2017.gadam, elektrostaciju, rūpnīcu un citu objektu izmestais ogļskābās gāzes daudzums sekmēs divu grādu sasilšanas pārsniegumu. Tiek norādīts – jāsāk atteikties no fosilā kurināmā izmantošanas. Tomēr, kā konstatē zinātnieki – par nožēlu gadu no gada kardināla attieksmes maiņa šajā jomā nav vērojama. Zinātnieki aplēsuši, kādas sekas gaidāmas, ja klimata sasilšana sasniegs sešu grādu atzīmi – tas novedīšot pie katastrofālām sekām, kas skars arī bioloģisko daudzveidību un zemkopību – Zeme būs tuva diagnozei «nav piemērota apdzīvošanai» sausumu, plūdu, karstuma un vētru dēļ.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…