Optikas preču vairumtirdzniecības un briļļu lēcu ražotājs SIA «Liko-R» Latvijas optikas tirgum piedāvās pasaulē pirmās elektroniski fokusējošās brilles «EmPower». Šādu produktu patlaban piedāvā ASV uzņēmums «PixelOptics», kas ir patentējuši šo tehnoloģiju un piedāvā šāda veida brilles ASV tirgū jau no 2011.gada augusta. «EmPower» briļļu lēcās ir iestrādāti šķidrie kristāli. Šī gada pavasarī jau bija plāns piedāvāt šīs briļļu lēcas arī Eiropā, sākot ar Francijas tirgu. Bet patlaban ASV uzņēmumam ir iekavējusies šī produkta ieviešana Eiropā. Šī laboratorija izvēlēta, jo tā ir piemērota lēcu izgatavošanai, kā arī lēcu iemontēšanai ietvarā. Šo briļļu nonākšana Latvijas tirgū varētu notikt nākamā gada laikā. Taču tas vēl ir atkarīgs no «PixelOptics» jaunās ražotnes darba ASV, kā arī no gala patērētāju apkopotajām atsauksmēm par produktu, kas nāk galvenokārt no ASV tirgus. «Liko-R» būs pieejami «EmPower» briļļu ietvari, kuros jau būs visi vajadzīgie savienojumi. Tāpat «Liko-R» būs pieejamas arī briļļu lēcu sagataves, kurās jau būs šķidrais kristāls. Laboratorijā vēl būs jāveic šo lēcu apstrāde. Sākumā šis produkts varētu būt diezgan dārgs, jo patlaban ASV tirgū šādas brilles maksā aptuveni 1200 ASV dolāru (686 latus). Runājot par iespējamām investīcijām, šī projekta īstenošanai, viņš atklāja, ka tās sākotnēji ir plānotas nosacīti nelielas, dažu desmitu tūkstošu eiro apmērā un galvenokārt tām būtu jānāk no «Liko-R» puses programmu nodrošinājumā, lai lēcas varētu izgatavot nelielās iekārtās briļļu lēcu montēšanai briļļu ietvaros, apmācību veikšanai pie ražotāja un uz vietas, kā arī sākotnējā briļļu lēcu sagatavju un briļļu ietvaru noliktavā. Protams, «Pixel Optics» atbalsts šeit būs svarīgs, bet, kādā veidā tas realizēsies, par to vēl patlaban ir pāragri runāt. Elektroniskās brilles patlaban nav milzīga revolūcija, bet tas ir produkts, kas iezīmē briļļu lēcu attīstības virzienu un tehnoloģiju attīstības tendenci. Patlaban šim produktam ir vēl daudzi ierobežojumi. Piemēram, šķidrais kristāls var nodrošināt elektronisko fokusēšanu tikai vienas dioptrijas ietvaros, taču «PixelOptics» strādās pie tā, lai palielinātu dioptriju skaitu. Iespējams, ka nākotnē dioptriju maiņu varēs ieprogrammēt tā, ka, piemēram, cilvēkam, palielinoties redzes traucējumiem, vairs nebūs jāpērk jaunas brilles.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…