TNT kļuvis par skatītāko ārvalstīs ražoto televīzijas kanālu Baltcom interaktīvās televīzijas klientu vidū aprīļa mēnesī. Kanālu skatījās 98% visu interaktīvās televīzijas abonentu, kas kopumā TNT vēroja vairāk nekā 2 000 000 minūtes. Populārākie latviski raidošie kanāli aprīlī bija TV3, LNT un LTV1.

Populārāko Baltcom klientu TV kanālu augšgalā aprīļa mēnesī atrodas TV3, kas ilgstoši ierindojās pirmajā vietā un aprīlī tikai pavisam nedaudz apsteidz TNT sasniegtos rādītājus. TNT un TV3 populārāko kanālu sarakstā seko tādi kanāli kā PBK, REN TV, NTV Mir, 3+, kā arī LNT un LTV1.

Aprīļa skatītāko pārraižu topā pirmo vietu jau ilglaicīgi saglabā TV3 pārraidītais seriāls Ugunsgrēks, bet otro vietu sasniegusi TNT komēdijseriāla Fizruk jaunākā sezona.

“Mēs par šiem rezultātiem esam patīkami pārsteigti. Iespēja kā pirmajiem Baltijā saviem klientiem piedāvāt kanālu TNT ir ļoti nozīmīga. Rēķinājāmies, ka TNT būs skatītāko kanālu vidū, taču negaidījām, ka jau pirmajā tā pārraidīšanas mēnesī tas iemantos tik lielas skatītāju simpātijas,” atzīst Nikolā Buasēns (Nicolas Boissin), Baltcom valdes priekšsēdētājs.

Kanāls TNT Baltcom klientiem kā pirmajiem Baltijas valstīs pieejams no 1. aprīļa. Tas ir vadošais Krievijas izklaides TV kanāls un vairāku gadu garumā arī absolūts līderis skatītāju auditorijā vecumā no 14 līdz 44 gadiem.

Starp kanāla slavenākajiem un populārākajiem projektiem ir komēdiju šovs Comedy Club, Stand Up, Odnazhdi v Rossii, Comedy Battle, un kinoseriāli Saldā dzīve, Černobiļa. Slēgtā zona, Policisti no Rubļovkas, kā arī komēdijseriāli Interni, Univer un daudzi citi.

Baltcom interaktīvās televīzijas abonentiem kanāls TNT pieejams ar pilnu funkciju spektru. Tā oriģinālsaturu iespējams skatīties arhīvā, tāpat kanālu iespējams ierakstīt, pārtīt un baudīt citas interaktīvās televīzijas sniegtās priekšrocības.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…