Virtuāla realitāte ir viena no mūsdienu aktuālākajām tēmām. Izskatās, ka tehnoloģiju korporācijas mēģina pārspēt viens otru ar oriģinālām un neiespējamām inovācijām. Šoreiz pārsteigt visus izdevās kompānijai Google, kas prezentēja neticamu Tilt Brush app.
Jauns izgudrojums ir revolucionārs gleznošanas veids, kas izskatās ļoti perspektīvs mākslas pasaulē. Ar digitālas otas palīdzību un HTC Vive briļļu komplektu jums ir iespēja gleznot pilnīgi jebkuru dimensionālu lietu savā oriģinālā lielumā un raibā nokrāsā. As šo komplektu iespējams ir viss – uguns, sniegs, lietus, zvaigznes, dzīvās būtnes. Šī ir īsta iespēja ceļot pa savas fantāzijas pasauli. Noskaties kā darbojas vienreizējais produkts, kam jau tagad sola spožu nākotni modes industrijas pārstāvji, jo tam piemīt liela priekšrocība materiāla un tekstūras attēlošanai, kas ir daudz grūtāk izdarāms ar zīmuli.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…