Ceturtdien, 19. maijā, Radisson Blu viesnīcā, Elizabetes ielā 55, Rīgā norisinājās biznesa analītikas konference IBM Business Connect Riga, kurā piedalījās ietekmīgi pašmāju un ārvalstu eksperti, viens no “gudrākajiem” robotiem pasaulē un pirmo reizi pasākumā Latvijā izmantota unikāla lietotne, ziņo pasākuma rīkotāja IBM Latvija pārstāvis.
Konferences ietvaros pašmāju un ārvalstu eksperti stāstīja par jaunākajiem analītikas rīkiem biznesā, mārketinga automatizāciju, drošu tirgzinību digitālajā pasaulē, dažādiem finanšu risinājumiem, mākoņrisinājumiem, kā arī biznesa nākotnes paredzēšanu un inovācijām.
IBM Latvija vadītājs Edijs Tanons pasākuma ievadā aicināja ikvienu no mums iedvesmoties: „Mums Latvijā ir unikāla iespēja – mūsu biznesa vēsture ļauj mums attīstīties daudz straujāk nekā  citām valstīm un kompānijām, jo tehnoloģiju ieviešanai nevajag aizvietot milzīgas un senas lietotnes un datu bāzes. Es aicinu jūs visus iedvesmoties un  – izdomāt – outthink – nākošo uzvaru!”
Konferences gaidītākais notikums noteikti bija IBM Watson intelekta apmācītā robota Nao uzstāšanās. Iespējams, gudrākais robots pasaulē IBM Business Connect Riga apmeklētājiem ļāva pārliecināties, ka jau šobrīd spēj gan runāt paplašinātiem teikumiem, gan kustēties kā cilvēks un pat dejot gandrīz kā ikviens no mums.
Ar Nao iepazīstināja IBM Watson Eiropas grupas direktors Pols Čongs (Paul Chong). Viņš pastāstīja, ka šobrīd joprojām 80% no pieejamiem datiem nav atkodēti, bet kognitīvās sistēmas ir tās, kas tuvā nākotnē to spēs un varēs palīdzēt cilvēces attīstībā. Ar pārliecību IBM Watson intelekta izstrādātājs arī apgalvo, ka 50% no mūsu bērniem, kuri šobrīd apmeklē pirmsskolas mācību iestādes, nākotnē strādās tagad vēl neeksistējošās profesijās.
Konferencē ar saviem stāstiem un uzņēmuma pieredzi dalījās tādi ievērojami Latvijas uzņēmumi un IBM klienti, kā LMT, Swedbank un Also Latvija.
Vairāki IBM eksperti no ārvalstīm stāstīja par to, kā kognitīvās tehnoloģijas var palīdzēt mārketingam un pārdošanai, kā aizsargāt savu datu drošību un kāda paredzama nākotnes finanšu vadītāja loma biznesā.
Konferences noslēgumā Latvijā viens no atzītākajiem auto nozares speciālistiem un raidījuma Autoziņas vadītājs Normunds Avotiņš iepazīstināja ar savu skatījumu par nākotnes automašīnu. Viņš klātesošos aicināja aizdomāties par tehnoloģiju ienākšanu mūsu ikdienā arī tajā brīdī, kad esam pie stūres.
Un vēl – pirmo reizi Latvijā konferencē bija pieejama unikāla lietotne, ar kuras palīdzību ikviens pasākuma dalībnieks tiešsaistē varēja sekot līdzi visām aktivitātēm, uzzināt par katru tās dalībnieku un lektoru, tiešsaistē uzdot pat anonīmi jautājumu, kā arī dalīties ar ziņām sociālajos medijos.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…