Pirmdien, 23.maijā, visas dienas garumā “Radisson Blu Hotel Latvija” pirmo reizi norisinās “LMT Smart Future” – unikāls un visaptverošs forums par nākotnes pilsētvidi, resursiem, attīstību un Latvijas turpmākajām iespējām.
Forumu visas dienas garumā var skatīties arī tiešsaistē http://straume.lmt.lv/smartfuture
“LMT Smart Future” plkst.9:00 ar uzrunu atklās ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Kaspars Gerhards un “Latvijas Mobilais telefons” prezidents Juris Binde.
Forumā, kas veltīts dažādiem nākotnes sabiedrības aspektiem, piedalīsies pasaules līmeņa eksperti un mūsu valsts viedokļu līderi. Eksperti dalīsies savās prognozēs par visdažādākajām tēmām – sākot no tehnoloģijām, biznesa un ražošanas un beidzot ar pilsētvidi un enerģētiku.
Vienlaikus visas dienas garumā īpašos stendos varēs vērot Latvijas inovāciju – virtuālo briļļu, viedā tekstila, biometriskās plaukstu sistēmas, lieljaudas dronu, gudro velosipēdu novietņu un citus Latvijā tapušo viedo risinājumu paraugdemonstrējumus.
„Viens no lielākajiem nākotnes izaicinājumiem ir saprātīga un mērķtiecīga tehnoloģiju izmantošana. Inovatīvi risinājumi apvienojumā ar jaudīgiem mobilo sakaru tīkliem ir mūsu attīstības stūrakmens un dzinējspēks. Mēs varam būt gandarīti par to, ka Latvija ir viena no mobilo telekomunikāciju līderēm Eiropā. Taču LMT jau šobrīd strādā, lai radītu telpu jaunam viedajam izrāvienam, kas ļaus vienotā tīklā saslēgt pilsētas, industriālās iekārtas un lietotāju ierīces,” skaidro „Latvijas Mobilais Telefons” prezidents Juris Binde.
Ja vaicājat sev, kāpēc ieklausīties nākotnes tendencēs ir svarīgi, tad der atsaukt atmiņā zīmolus “Kodak”, “Nokia”, “Blackberry” un “Cisco”, kas 2009.gadā ieguldīja 590 miljonus ASV dolāru pārnēsājamo video kameru “Flip” ražošanā, lai divus gadus vēlāk šo biznesu slēgtu. Pat “Hewlett Packard” un “Dell”, kas reiz bija sinonīmi vārdam “dators”, tagad cīnās, lai tiktu līdzi jaunākajām tendencēm. Un šie ir tikai daži piemēri.
Forumā uzstāsies tādi eksperti kā Eiropas pieredzējušākais futūrists Rejs Hammonds, “Pricewaterhousecoopers” vecākais partneris Stīvens Oldfīlds, Uber Baltija vadītājs Ens Metsārs, MIT Media Lab sociālais inženieris Agnis Stibe, vietradis Jānis Ķīnasts, “AJ Power Solar” valdes loceklis Roberts Samtiņš, FIMA valdes loceklis Jānis Vilmanis un citi.
Detalizēta programma www.smartfuture.lv
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…