Piektdien, 10.jūnijā notiks platformas BiSMART meistarklase „Smart Company”, kurā tiks apspriestas 21.gs. uzņēmuma iespējas efektīvi izmantot modernās biznesa tehnoloģijas, informē platformas BiSMART vadītājs Juris Kabakovs.
„Lai bizness veidotos patiešām gudrs, ir jāiemācās izprast tehnoloģiju iespējas. Piemēram, mēs neko nevaram iegūt no attālināta darba, ja organizācija, kas pieļauj šādu strādāšanu, neiedomājas nodrošināt savus cilvēkus ar piekļuvi iekšējām informācijas sistēmām,” skaidro Kabakovs.
Pētījumu kompānijas TNS dati liecina, ka četri no pieciem augstākā līmeņa vadītājiem (82%) atzīst, ka tehnoloģiju risinājumi būtiski ietekmē procesu efektivitāti, taču tikai divi no pieciem uzņēmumiem (38%), nodrošinot darbiniekiem iespēju strādāt ārpus biroja, ļauj attālināti pieslēgties iekšējām informācijas sistēmām.
„Risinājums – ir nemitīgi jāmācās, un to mēs arī meistarklasē darīsim,” uzsver BiSMART vadītājs.
Meistarklase „Smart Company” būs skatāma arī tiešraidē vietnēs bismart.lv un straume.lmt.lv.
Pasākumā ievaduzrunu par digitālās transformācijas nozīmi Baltijas biznesa vidē teiks tehnoloģiju evaņģēlists Fabians Kīnle (Vācija), bet pētījumu kompānija TNS informēs par aktuālākajiem pētījumu datiem.
Tāpat tiks runāts par vairākiem viediem tehnoloģiju pielietošanas aspektiem, tostarp digitālajai pārvaldībai, praktiskam tehnoloģiju pielietojumam, inovatīviem klientu analīzes risinājumiem, savlaicīgai risku novēršanai un informācijas pārvaldīšanai nozīmei.
Par digitālās vadības attīstību stāstīs „Master Training” eksperts, Audio bloga „20 minūtes menedžmenta” autors, Biznesa procesu attīstības direktors vienā no lielākajiem IT produktu un IT risinājumu un pakalpojumu izplatītājiem Austrumeiropā Aldis Ērglis.
Savukārt par praktisku tehnoloģiju izmantošanu – attālināto darbu un viedo novērošanas sistēmu – runās „Latvijas Mobilā Telefona” korporatīvo risinājumu vadītājs Sandis Riņķis un „Telia Latvia” komercdirektors Mārtiņš Paurs.
Pēcpusdienā par menedžmenta nozīmi gudra uzņēmuma izveidē stāstīs „Adizes Institute International” Latvijas rīkotājdirektors Gregs Matērs. Par datu viedo pirkšanu un optimiziāciju informēs „OmnicomMediaGroup” izpilddirektors Kārlis Zembergs un vadošā digitālā speciāliste Liene Arkle, bet „Infotrust” partneris Māris Svilāns runās par klientu profila izstrādi.
Vēlāk par risku savlaicīgu novēršanu stāstīs „HORTUS Digital” direktors Didzis Šimis, savukārt par informācijas pārvaldību informēs Latvijas Universitātes asociētā profesore, pārvaldības eksperte Iveta Reinholde.
Plašāka informācija http://www.bismart.lv/programma/bismart-meistarklase-52
BiSMART meistarklase „Smart Company” norisināsies 10.jūnijā no plkst.9:30 līdz plkst.17:30 „Avalon Hotel”, 13.janvāra ielā 19, Rīgā.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…