Telekomunikāciju uzņēmums nosūtījis atklātu vēstuli Latvijas Reklāmas asociācijai, aicinot tās Ētikas padomi izvērtēt “Lattelecom” 9. jūnijā uzsāktās interneta reklāmas kampaņas atbilstību Latvijas Reklāmas profesionāļu ētikas kodeksam un sniegt savu atzinumu par to.

“Šādu soli spērām, jo neuzskatām mūsu kampaņas kopēšanu par rīcību, kas atbilstu jebkādām ētiskas uzņēmējdarbības normām. Mēs vēlamies, lai visiem Latvijas uzņēmumiem noteikumi būtu vienādi. Vienīgi norādot uz negodprātīgu agrākā valsts monopolista praksi un rosinot par to diskusiju, varam cerēt, ka līdzīgas situācijas nākotnē neatkārtosies,” rīcību skaidro “Baltcom” valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns (Nicolas Boissin).

Baltcom_vs_Lattelecom-1

Vēstulē “Baltcom” norāda, ka interaktīvās televīzijas papildpaku kampaņa, kuru “Lattelecom” uzsācis 9. jūnijā, ir identiska “Baltcom” uzsāktajai reklāmas kampaņai turpat mēnesi iepriekš – 16. maijā. “Lattelecom” klaji kopē gan izmantoto vizuālo valodu, gan radošo pieeju, gan “Baltcom” zīmola elementus. Konkrēto vizuālo valodu “Baltcom” izmanto jau vairāk nekā gadu.

Tāpat, “Baltcom” uzsver, ka ar šo kampaņu “Lattelecom” maldina patērētāju, izmantojot populārā TNT seriāla “Fizruks” tēlu. Šis kanāls “Lattelecom” klientiem nav pieejams.

“Joprojām pastāvam uz to, ka, ja “Lattelecom” savu kampaņu nepārtrauks, mēs gatavosim iesniegumu, lai vērstos tiesā. Šī nav pirmā reize, kad uzņēmums izvērš negoprātīgas mārketinga aktivitātes. Mums tas nav pieņemams,” norāda Buasēns.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Viens komentārs

  1. Avatar for 0.33

    0.33

    06/17/2016 at 22:13

    Lai B-com nedirš, man ir Latelekoms un Fizruku viņi ir rādījuši. Un nevienu nekrata kurš to serālu (tāpat kā daudzus citus) ir uzražojis, jo tos tāpat pārdod un tālāk retranslē entais skaits kanālu.

    Atbildēt

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…