Planētas turīgākā cilvēka Bila Geitsa radītā tehnoloģiju giganta Microsoft pašreizējais vadītājs Satja Nadella pievienojies ietekmīgā karsto dzērienu ražotāja Starbucks direktoru komandai.
Nadella pievienosies Sam’s Club vadītājam Rouzelindam Brūveram un populārā rotaļlietu ražotāja “Lego” galvai Jergenam Vig Knudstorpam. Starbucks aicināja palīgā Nadellu, lai viņš dalītos pieredzē un palīdzētu ar dažādiem tehniska rakstura jautājumiem. Aprīlī Starbucks pametīs līdzšinējais CEO Hovards Šulcs, kura vietā stāsies amerikāņu biznesmenis Kevins Džonsons.
Microsoft un Starbucks jau iepriekš bijuši sadarbības partneri, turklāt abu uzņēmu lokācija atrodas Sietlas tuvumā. “Esmu pagodināts, ka manu palīdzību izvēlējas pasaulslavena kompānija,” Sajūsmu neslēpa Nadella. “Kā regulārs apmeklētājs vienmēr esmu apbrīnojis Starbucks koncentrēšanos uz klientiem. Ceru, ka manas zināšanas viņiem palīdzēs.”
Resursi: http://www.theverge.com/
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…