Huawei Consumer Business Group (CBG) un Pantone Color Institute uzsākuši sadarbību, lai apvienotu krāsu un tehnoloģiju pasauli. Šī sadarbība iezīmēs jaunākās krāsu tendences Huawei gaidāmajos produktos.
Apvienojot Huawei progresīvās inženierijas zināšanas un nozares vadošo metāla veidošanas meistarību ar Pantone Color Institute krāsu vadību un tendenču noteikšanu, patērētāji var gaidīt ierīces, kas ietvers pārsteidzošas inovācijas.
Kā pasaules trešais lielākais viedtālruņu ražotājs, Huawei CBG 2014. gadā debitēja Interbrand Best Global Brands sarakstā. 2016. gadā kompānija bija pacēlusies līdz 72. vietai. Var teikt, ka sadarbība ar Pantone Color Institute ir balstīta uz Huawei jaunāko ierīču panākumiem, kas pārsnieguši 10 miljonus nosūtītu ierīču visā pasaulē.
Pantone Color Institute sadarbojas ar zīmoliem no visas pasaules, lai palīdzētu tiem izmantot krāsu spēku, psiholoģiju un emocijas dizaina stratēģijā. Pantone Color Institute prognozē turpmākos krāsu virzienus, parādot krāsu ietekmi uz cilvēka emocijām ar sezonu tendencēm, pasūtījuma krāsu radīšanu un sociālajiem rādītājiem, iekļaujot PANTONE gada krāsu.
Pateicoties aizraujošai sadarbībai ar Huawei, Pantone krāsu institūts turpinās izpētīt krāsu valodu, lai sniegtu Huawei produktu lietotājiem visspilgtākās un modernākās krāsas.
Ričards Ju (Richard Yu), Huawei Consumers Business Group izpilddirektors saka: ”Pantone Color Institute ir autoritāte krāsu pasaulē. Ar nepacietību gaidām, kad varēsim sākt strādāt kopā ar Pantone Color Institute, izstrādājot produktu sortimentu, sniedzot iespēju mūsu klientiem izmēģināt jaunākās tendences. Huawei tic kolektīvai gudrībai un sadarbībai. Šī sadarbība ļaus mūsu klientiem atspoguļot sevi daudz spilgtāk, izmantojot universālu krāsu valodu. ”
Lorija Presmena (Laurie Pressman), Pantone krāsu institūta viceprezidente piebilst: ”Mēs veicam arvien vairāk dažādus eksperimentus, lai atrastu krāsas, kuras patērētajam lietojot, būtu ērtāk sevi izpaust. Krāsa tiešām ir kā starpnieks, ar kura palīdzību cilvēki var parādīt sevi pasaulei. Huawei apzinās šo augošo patērētāju dinamiku un ar sadarbību ceram nodrošināt Huawei klientiem iespēju radīt drosmīgu krāsu apliecinājumu.”
Vairāk detaļu un informācija par Huawei un Pantone krāsu institūta sadarbību tiks paziņots Huawei CBG konferencē, Mobile World kongresā Barselonā, 26. februārī.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…