2017. gada Gartner galiekārtu aizsardzības platformu maģiskajā kvadrantā Kaspersky Lab ir atzīmēts līderu kvadrantā. Novērtējuma pamatā ir kritēriji «stratēģiskais redzējums» un «īstenošanas efektivitāte». Šī ir sestā reize pēc kārtas, kad Gartner ir piešķīris uzņēmumam līderpozīciju.

Kaspersky Lab galvenais tehnoloģiju vadītājs Ņikita Švecovs komentēja: «Mēs uzskatām, ka būt par kiberdrošības līderi nozīmē nepārtrauktas inovācijas. Šajā nozarē piegādātājiem ir jāapsteidz jaunās kibernoziedzības metodes un vienlaikus jāapmierina arvien augošās IT infrastruktūras vides vajadzības. Šogad Kaspersky Lab tehnoloģiskajai izcilībai aprit divdesmit gadu, kuru laikā mēs esam izstrādājuši un ieviesuši dažādas pieejas kiberdrošībai. No mūsu izstrādājumu ātras atjaunināšanas līdz mākonī balstītai drošības informācijai un tagad arī progresīviem mašīnmācīšanās algoritmiem — tie ir mūsu sasniegumi, kurus ir apstiprinājuši neatkarīgi testi, cienījami analītiķi un apmierināti klienti.»

Lai uzzinātu vairāk par Kaspersky Lab un tā ilgstošo atzīšanu par līderi Gartner maģiskajā kvadrantā, lūdzu, 13.–17. februārī apmeklējiet mūs RSA konferencē Sanfrancisko. Kaspersky Lab atradīsies Ziemeļu zāles stendā Nr. 3321, un papildu informāciju par pasākumu var atrast šeit.

2017. gada 30. janvārī publicētais Ērika Uelē, Īana Makšeina un Avivas Litanes Gartner galiekārtu aizsardzības platformu maģiskais kvadrants ir pieejams šeit.

Gartner neatbalsta nevienu tā pētnieciskajās publikācijās minēto piegādātāju, preci vai pakalpojumu un neiesaka tehnoloģiju lietotājiem izvēlēties tikai piegādātājus ar augstāko novērtējumu vai citu apzīmējumu. Gartner pētnieciskās publikācijas sastāv no pētniecības organizācijas Gartner atzinumiem un nav uzskatāmas par faktu konstatāciju. Gartner nesniedz nekādas tiešas vai netiešas garantijas attiecībā uz šo pētījumu, tostarp nekādas garantijas par piemērotību tirgum vai noteiktam mērķim.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…