Facebook dibinātājs un planētas sestais turīgākais cilvēks Marks Cukerbergs atgriezīsies Hārvarda Universitātē, lai teiktu runu absolventu diplomu pasniegšanas ceremonijā.
Cukerbergs pats savulaik mācījās Hārvarda Universitātē, taču otrajā mācību gadā Marks izvēlējās pamest izglītības iestādi. Viņš ar saviem draugiem dibināja mājaslapu thefacebook.com. Galvenā doma, izveidojot šādu projektu, bija attīstīt jaunu platformu, kurā cilvēki varētu ērti sazināties viens ar otru.
Kā zināms, Facebook kļuvis par vienu no lielākajiem sociālajiem tīkliem pasaulē, kas Cukerbergam ienesis apmēram 40 biljonus eiro.
Amerikas Savienotajās Valstīs dzimušais uzņēmējs uzaicināts uz Hārvarda Universitātes 366. grādu pasniegšanas ceremoniju, lai sniegtu runu, nevis saņemtu diplomu. Šis pasākums notiks 25. maijā, un tā būs Cukerberga atgriešanās savā kādreizējā universitātē, kuru viņš savulaik pameta.
Resursi: http://tech.firstpost.com
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…