Maksājumu karšu un biznesa kompānija Visa izstrādājusi brilles, ar kurām varēs veikt norēķinus. Visa jaunajās saulesbrillēs ir iebūvēts NFC savienojums, kas savienojas ar īpašām Visa maksājumu kartēm.
NFC savienojumu var izveidot tikai tad, ja abas ierīces atrodas dažu milimetru attālumā viena no otras. Tas nozīmē, ka brilles ik reizi būs jānoņem, kad cilvēks vēlēsies izmantot šo dīvaino maksājumu veidu. Šīm brillēm nav akumulatora, tādēļ tās nebūs nepieciešams uzlādēt.
Oriģināli šāda tehnoloģija tika ieviesta 2014. gadā. Toreiz to bija plānots integrēt Apple Pay nolūkiem.
Maksājuma brīdī brilles nosūtīs informāciju kartei, kas savukārt veiks bezkontakta maksājumu. Uzņēmums arī pavēstījis, ka gadījumā, ja brilles tiks nozagtas un ar tām tiks veikts maksājums, to īpašniekam būs uzreiz jākontaktējas ar Visa, lai atceltu darījumu.
Resursi: http://mashable.com
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…