Japānas dizainers Košo Čuboi radījis interesantu tehnoloģijas ideju. Viņš izveidojis viedā kalendāra konceptu Magic Calendar. Tā pamatā ir e-papīra gudrais materiāls, kas sinhronizējas ar viedtālruni vai planšetdatoru.
Kalendāra projekts ir izveidots Android eksperimentu programmas ietvaros. Šajā programmā izstrādātāji var atrādīt savas idejas par dažādu gadžetu izveidi, kas sasaistīti ar Android programmatūru.
Konkrēti šajā kalendārā plānots ieviest sasaisti ar Google kalendāru. Respektīvi, tālrunī varēs atzīmēt notikumus, un tie attiecīgi tiks nosūtīti uz viedo kalendāru un iezīmēti pie konkrētā datuma.
Realitātē šāds izgudrojums izskatītos vēl iespaidīgāk, jo kalendārs pats reālajā laikā pieraksta notikumus. Sīkākās detaļas par kalendāru nav zināmas, kā arī nav skaidrs, kad tas reāli tiks izstrādāts.
Resursi: http://www.theverge.com
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…