Virtuālā (VR) un paplašinātā realitāte (AR) ir vienas no šobrīd augošākajām digitālajām tendencēm. Tās jaunas vēsmas ienesušas ne tikai izklaides sfērā, bet arī ikdienas dzīvē – piemēram, palīdzot fobiju pārvarēšanā, viesnīcas istabas apskatē pirms tās rezervēšanas, ceļu satiksmes noteikumu apgūšanā un citās situācijās.
Samsung ideju laboratorijā C-Lab radīti četri jauni šīs nozares produkti – viedie palīglīdzekļi cilvēkiem ar redzes traucējumiem, jauni virtuālie risinājumi datora ērtākai lietošanai un mājas iekārtojuma veidošanai, kā arī 360 grādu ceļošanas platforma. Produkti pagaidām ir izstrādes stadijā, taču jau guvuši atzinību un paver vēl plašākas VR tehnoloģijas iespējas.
2012. gada nogalē izveidotā Samsung C-Lab ir uzņēmuma iekšējā inkubācijas programma, kas darbinieku vidū veicina radošu uzņēmējdarbības kultūru un stimulē novatoriskas idejas. Programma atbalsta jaunrades attīstību visās uzņēmējdarbības jomās.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…