Pirmajās desmit dienās, kopš pasaulē prezentēti Samsung Galaxy S8 un Galaxy S8+ viedtālruņi, Baltijas valstīs novērojama liela interese par jaunajām ierīcēm – tie jau šobrīd veido trešdaļu (33%) no visiem šajā laikā iegādātajiem un rezervētajiem Galaxy S sērijas viedtālruņiem.
“Interese par Galaxy S8 un nedaudz lielāko Galaxy S8+ ir praktiski līdzvērtīga – 57% klientu izvēlējušies modeli ar 5,8 collu ekrānu, savukārt 43% – ar 6,2 collu,” atklāj Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Māris Ķikāns. Savukārt krāsu ziņā priekšroka tiek dota klasiski melnajai krāsai, kuru izvēlējušies 67% jaunā viedtālruņa īpašnieku, kamēr orhidejas pelēko – tikai 33%.
Patlaban Baltijas valstīs rezervēti aptuveni 45% no iepriekšpasūtīšanā pieejamajiem Galaxy S8 un Galaxy S8+ tālruņiem. Lielā interese saistāma arī ar iespēju jaunos Samsung flagmaņus saņemt astoņas dienas ātrāk, pirms tie 28. aprīlī nonāks plašākā tirdzniecībā.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…