Kāds start-up uzņēmums Anglijas galvaspilsētā Londonā izveidojis inovāciju, kam tuvākajā nākotnē ir potenciāls aizstāt ūdens pudeles. Tā ir salīdzinoši liela ūdens lāse, kurā glabājas ūdens un kuru var apēst, tādējādi uzņemot nepieciešamo šķidrumu.
Tā nav zinātniskā fantastiska un projekta nosaukums ir Ooho. Ūdeni kapsulā notur želejveidīga membrāna, kas taisīta no augu un jūraszāļu ekstrakta. Tā spējīga dzīvot līdz sešām nedēļām, taču tad lāse izšķīst. Ūdens lāse ir veidota no dabīgām izejvielām, tādēļ cilvēka organismam nenodarīs pilnīgi nekādu kaitējumu.
Inovācijas izgudrotājs Skipping Rocks Lab vēlas likvidēt plastmasas pudeļu izmantošanu sadzīvē, tādējādi mazinot dabas piesārņojumu. Uzņēmums pavēstīja, ka, lai izgatavotu vienu ūdens lāsi, nepieciešamās finanses ir mērojamas divu centu apmērā.
Ir divi veidi, kā šādā veidā padzerties ūdeni. Burbulī var izdurt caurumu un ūdeni no tā izdzert vai arī to vienkārši apēst. Pārkožot, želejveidīgais materiāls izšķīdīs mutē, kas var radīt dīvainas sajūtas. Šāda inovācija būtu izcili piemērota tālo distanču skrējējiem. Padzerties no pudeles, atrodoties kustībā, ir ļoti sarežģīti, bet apēst ūdens burbuli un iegūt to pašu efektu ir krietni vienkāršāk.
Izgudrojumam tika veltīti atzinīgi vārdi Milānas Dizaina nedēļas ietvaros, kur tas saņēma Lexus dizaina apbalvojumu. Jāpiebilst, ka burbuļa veidotāji eksperimenta kārtā tajā ievietojuši arī alkoholiskos dzērienus, vien nosmīkņājot, ka nākotnē varēs ieraudzīt arī Jaegerbomb alkoholisko kapsulu.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Komentāru nav

  1. Avatar for Psycho Dad

    Psycho Dad

    04/19/2017 at 18:30

    Un aizrīties ir vēl vienkāršāk ar šādu metodi, īpaši garajās distancēs 😉

    Atbildēt

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…