“Klientu prasības pēc kvalitātes, interneta lietošanas apjomi un vēlme pēc ērtāka servisa arvien pieaug, un mums ir jābūt tam gataviem. Mēs attīstāmies, lai mūsu klienti pilnībā var izbaudīt iespējas, ko sniedz mūsdienu tehnoloģijas. Tā ir mūsu atbildība – būvēt, plānot, investēt un izstrādāt tādus piedāvājumus, lai klienti turpmāk varētu vairāk,” uzsver Bite vadītājs Kaspars Buls.

Ar jaunajiem Bites plāniem ieguvējs būs ikviens, jo tie veidoti, ņemot vērā mūsdienīga mobilo sakaru lietotāju paradumus. Tajos iekļauta interneta lietošana Latvijā un bez papildu maksas ceļojot Eiropā*, neierobežots zvanu minūšu un SMS daudzums saziņai Latvijā un esot kādā no Eiropas valstīm, kā arī noteikts starptautisko (no Latvijas uz kādu no Eiropas valstīm) zvanu minūšu skaits, kas lieti noderēs, zvanot no Latvijas uz Eiropu saviem radiem, draugiem un paziņām.

“Eiropas valstīs piemaksu par mobilo sakaru pakalpojumiem viesabonēšanā atcels vien šā gada 15.jūnijā, taču Bites klienti internetu Eiropā bez papildu maksas var baudīt jau kopš pērnā septembra. Mēs bijām pirmais operators Latvijā, kas sāka nodrošināt šo pakalpojumu saviem klientiem. Tas tika novērtēts, tāpēc tagad tam pievienojam neierobežotus zvanus un SMS, atrodoties viesabonēšanā Eiropā,” sacīja Bite mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Lai Bites klienti saņemtu vēl vairāk, papildus pamata pakalpojumiem ir pieejami vairāki labumi, kurus atkarībā no izvēlētā pamata plāna noteiktā laika periodā var lietot bez maksas. Kā bonusa pakalpojumi ir pieejami: viedtālruņa ekrāna apdrošināšana un unikāls jaunums, ko nepiedāvā citi operatori Latvijā, – antivīruss.

Tieši antivīruss ir viens no būtiskākajiem jaunumiem, jo viedierīču pasargāšana no dažādiem kiberriskiem kļūst aizvien aktuālāka. To apliecina Bites nule veiktā aptauja** par mobilo ierīču drošības draudiem – 47% respondentu satrauc informācijas neatgriezeniska zaudēšana, 39% ierīces inficēšanās ar vīrusu, bet 26% – sensitīvas informācijas zādzība un nopludināšana. Antivīruss brīdinās lietotājus par nedrošām vietnēm un iespējamiem apdraudējumiem, tā samazinot nepatīkamas sekas lietotājiem.

Labā ziņa ir tā, ka Bite visu izdarīs klienta vietā – lietotājiem nevajadzēs nedz uztraukties par instalēšanu vai atjauninājumiem, nedz par aizņemtu vietu ierīces atmiņā, jo antivīruss darbosies Bites tīklā.

Bites klientu aptaujas dati liecina, ka aptuveni 34% viedtālruņu lietotāju ir saskārušies ar tā dēvēto “zirnekli” jeb sasistu ekrānu. Tā nomaiņa rada neērtības un liekus izdevumus. Lai atvieglotu ekrāna nomaiņu, ja gadījies to sasist, Bite piedāvā ekrāna apdrošināšanu kā papildu bonusu.

“Radot jaunos plānus, esam domājuši par visām klientu grupām, – arī tiem klientiem, kuri datus tērē maz. Esmu pārliecināta, ka pie mums ikviens varēs atrast saviem ieradumiem atbilstošu plānu,” sacīja Šmite.

Bites klientiem jaunie plāni stāsies spēkā no šā gada 1.jūnija.

* Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas valstīs.

**Aptauja tika veikta platformā Draugiem.lv 2017.gada aprīlī, tajā piedalījās 1526 respondentu.

 

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…