Latvijā šogad martā, salīdzinot ar pagājuša gada martu, zīmola “Toyota” pārdošanas apmēri pieauguši par 41%, pārdodot 271 jaunu “Toyota” auto, pavēstīja “Toyota” un “Lexus” autorizētā tirgotāja Latvijā AS “Wess” izpilddirektors Aleksejs Radionovs.
Viņš arī informēja, ka Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni “Toyota” automobiļi, kas ir par 35% jeb 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. “Toyota” tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6% no kopējā jaunu auto tirgus.
“Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu Latvijā par 5,4% palielinājusies “Toyota” zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6% no kopējā tirgus,” piebilda Radionovs.
Baltijā populārākie “Toyota” auto modeļi martā bija “Toyota Auris” un “Toyota Corolla”, kā arī C segmenta “Toyota” automobiļi, kurā viens no populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais “Toyota C-HR”. Latvijā pieprasītāko “Toyota” auto modeļu priekšgalā ir “Toyota RAV4” un “Toyota Yaris”, kā arī “Toyota Auris” un “Toyota Corolla”.
Radionovs arī atzīmēja, ka pēdējo gadu laikā aug pieprasījums pēc hibrīdauto modeļiem. Pērn pieprasījumu pēc hibrīdiem veicināja “Toyota RAV4” modeļa ieviešana tirgū ar hibrīdtehnoloģiju, kā arī jaunais “Toyota C-HR” modelis. Latvijā “Wess” pārdod septiņus dažādus “Toyota” hibrīdmodeļus: “Yaris”, “Auris/Auris Touring Sport”, “RAV4”, “Prius”, “Prius Plug-In”, “Prius+” un “Toyota C-HR”. Populārākie “Toyota” hibrīdmodeļi ir “RAV4 Hybrid”, “Yaris Hybrid” un “Auris Hybrid” – apmēram 30% no šiem modeļiem iegādāti ar hibrīdpiedziņu.
Autotirgotājs “Wess” pārvalda trīs autocentrus. “Wess” apgrozījums 2015.gadā bija 33,541 miljons eiro, bet peļņa – 458 715 eiro. “Wess” dibināta 1992.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 213 430 eiro.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…