TP Vision stratēģija radīt Philips televizorus, kas izceļas starp pārējiem ražotāju zīmoliem, fokusējoties uz labāko Eiropas dizainu un kvalitāti, ir atkārtoti uzņēmumam ļāvusi iegūt atzinību no starptautiskās dizaina balvas – Red Dot, tādējādi turpinot ilgo un veiksmīgo uzvaras gājienu, pērn iegūstot 3 dizaina balvas.

  1. gadā Philips jaunais flagmanis 9002 OLED sērijas televizors ir saņēmis pagodinājumu, tiekot nominēts kā izcils produkts Red Dot balvai “Patērētāju elektronika” kategorijā.

Red Dot žūrija bija patiesi pārsteigta par veidu, kā 9002. sērijas televizors spēj sevi izcelt , gan ar inovācijām caur acīmredzamo vieglumu, gan ar augstu attēla kvalitāti, tādējādi līdzsvarojot visprogresīvākās tehnoloģijas televizora dizainā, kas nodrošina visaugstāko veiktspēju, vienlaikus uzlabojot jebkuras mūsdienīgas mājas interjeru.
Red Dot dizaina balva ir starptautiski atzīta kvalitātes zīme augstākā līmeņa dizainam, un katrā nominācijā ir vairāk nekā 5000 iesniegumi no gandrīz 60 valstīm, pārstāvot labākos dizainus katrā no kategorijām.
Komentējot šī gada balvu, Rods Vaits, TP Vision galvenais dizaineris, saka: “Mēs katru gadu smagi strādājam, lai paceltu mūsu produktus jaunos augstumos, vienalga, vai tā ir veiktspēja, attēla un skaņas kvalitāte vai dizains un izmantotie materiāli. Kā vienīgajam Eiropas televizoru zīmolam, Philips TV ir svarīgi būt unikālam tirgū. Mēs ļoti priecājamies, ka Red Dot balva ir atzinusi mūsu sasniegums, veidojot patiesi atšķirīgu produktu.”
Izsmalcinātais, augstākās klases Eiropas dizains un kvalitatīvāko materiālu izmantošana 9002. sērijas televizoros patiesi attēlo mūsdienīgu izpildījumu. Galvenokārt tas ir pateicoties ļoti plānajam OLED panelim un šaurajam rāmim, apvienojot to ar Philips zīmola unikālo un slaido alumīnija arkveida statīvu.
Augstākās kvalitātes Ultra HD ekrāns spēj attēlot visdziļāko iespējamo melno, gaišāko balto un visvairāk spilgto krāsu, izceļot vissīkākās detaļas. Ļoti plānais televizora rāmis ar gandrīz nemanāmu pāreju uz Ambilight tehnoloģiju, projicējot gaismu uz sienas, rada iespaidu, ka attēls burtiski atrodas ārpus televizora. Dinamika un sajūsma izlaužas ārpus ekrāna robežām, padarot skatīšanās pieredzi daudz aizraujošāku.
TP Vision ir pasaulē nozīmīgs spēlētājs TV segmentā, kura darbības joma ir zīmola PHILIPS televizoru attīstīšana, ražošana un tirdzniecība Eiropā, Krievijā, Tuvajos Austrumos, Brazīlijā, Argentīnā, Urugvajā, Paragvajā un citās valstīs Āzijas un Klusā okeāna reģionā. Mēs to darām, apvienojot mūsu zināšanas dizainā ar novatorisko Philips TV mantojumu, izcilību, elastīgumu un attīstības ātrumu TPV tehnoloģiju jomā.
Pateicoties šīm priekšrocībām, mēs spējam nodrošināt televizorus ar augstu kvalitāti: gudrus un viegli lietojamus ar izsmalcinātu dizainu, jauniem materiāliem un plānu korpusu. Pateicoties Philips televizoru segmentam, TP Vision ir viens no līderiem tehnoloģiju tirgū.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…