ASV autobūves kompānijas “Ford Motor Co.” vadītājs Marks Fīlds pametīs uzņēmumu saistībā ar vērienīgiem restrukturizācijas pasākumiem, vēsta mediji.
Viņa aiziešana no šī amata, par ko pirmais ziņojis laikraksts “New York Times”, tiek piedzīvota laikā, kad uzņēmums saskaras ar vāju tirdzniecības apjomu, peļņas kritumu un akcijas cenas samazināšanos.
Fīlds “Ford” vadītāja amatā stājās 2014.gadā. Viņu varētu aizstāt Džeimss Hakets, kurš šobrīd vada kompānijas autonomo automobiļu attīstības nodaļu.
Tikmēr kompānijas preses pārstāve komentārus šajā jautājumā pagaidām nesniedz.
“Ford” pagājušajā nedēļā paziņoja, ka Ziemeļamerikā un Āzijas un Klusā okeāna reģionā par 10% samazinās biroja darbinieku skaitu, tādējādi cenšoties uzlabot finanšu rādītājus.
“Ford” šā gada pirmajā ceturksnī strādāja ar 1,6 miljardu dolāru (1,4 miljardu eiro) tīro peļņu, kas ir par 35% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…