Huawei Consumer Business Group paziņoja 2017. gada pirmā pusgada rezultātus. Globālie pārdošanas apjomi palielinājušies par 36.2%, salīdzinot ar to pašu periodu 2016. gadā, sasniedzot 105.4 miljardus Ķīnas juaņu (CNY) jeb aptuveni 13.3 miljardus eiro. Šajā laikā piegādāti arī 73.01 miljoni viedtālruņu, kas ir 20.6% pieaugums, salīdzinot ar 2016. gadu. Huawei tirgus daļas visās Baltijas valstīs pārsniegusi 20% slieksni.
Ričards Ju (Richard Yu), Huawei Consumer Business Group izpilddirektors komentē: “Mūsu Consumer Business Group aug, pārsniedzot industrijas vidējo sniegumu, visā pasaulē iekļūstot premium preču tirgos. Šī izaugsme ir spēcīga Huawei zīmola pierādījums, kas rāda, ka esam spējuši radīt ierīces, kas maina tirgu un rezonē ar mūsdienu patērētāja vajadzībām.”
Pēc ICD datiem, 2017. gada pirmajā pusgadā globāli Huawei tirgus daļa palielinājās līdz 9.8%. Šo pieaugumu sekmēja vidējas klases un premium ierīču pārdošanas apjomi lielākajos tirgos. Ķīnā Huawei tirgus daļa ir 22.1%, palielinot piegādāto viedtālruņu skaitu par 24%. Par 18% pieauga arī viedtālruņu pieprasījums Eiropā. Visstraujāk auga pasūtījumi centrālajā, austrumu un Ziemeļeiropā. Huawei Consumer Business Group izdevās sasniegt arī Āzijas un Klusā okeāna reģionu – Taizemi, Malaiziju, Japānu un Dienvidkoreju. Pieauga piegādāto viedtālruņu skaits Krievijā.
Huawei izaugsmi atspoguļo izaugsme kā premium produktu zīmolam. 2017. gadā Huawei iekļuva 49. vietā BrandZ Top 100 vērtīgākajos pasaules zīmolos, 88. vietā Forbes vērtīgāko zīmolu topā un 40. vietā Brand Finance Global 500 vērtīgāko zīmolu sarakstā.
“Huawei ierīces pielāgojas auditorijas vajadzībām, jo pierādām skaidru apņemšanos piegādāt kvalitāti, pieredzi un inovācijas,” turpina Ričards Ju. “Ar robustu plaša patēriņa ierīču klāsta ekosistēmu, tai skaitā augsti novērtētiem viedtālruņiem, planšetdatoriem, valkājamām viedierīcēm un nu arī personālajiem datoriem, klienti zina, ka var uzticēties Huawei un sagaidīt lielisku lietotāja pieredzi no premium tipa ierīcēm.”
Augot Huawei zīmola klātesamībai, mainās arī pārdošanas stratēģija. Līdz 2017. gada beigām Huawei vēlas sasniegt 56 tūkstošus veikalu, kuros iespējams iegādāties zīmola produktus. Salīdzinājumam, 2016. gada maijā Huawei ierīces bija iespējams iegādāties 35 tūkstošos tirdzniecības vietās.
Huawei sagaida arī tālāko izaugsmi, ejot mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās ceļu viedajām ierīcēm. Consumer Business Group ir apņēmības pilni piegādāt inteliģentas ierīces, kas dabiski pielāgojas lietotāja vajadzībām.
15 izpētes centros un 36 inovāciju centros visā pasaulē, Huawei strādā pie jaunām tehnoloģijām, tai skaitā sensoriem, datu pārvaldes un Kirin mikroshēmojuma uzlabošanas. Huawei sadarbojas ar tādiem savu industriju vadošajiem pārstāvjiem kā Leica, Dolby, Microsoft, Intel un Google.
Huawei turpinās strādāt pie klientu iepriecināšanas, izaicinot industriju un veidojot labāk savienotu pasauli.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…