Sociālais tīkls ”Facebook” sācis testēt stāstu joslu datoru versijām.

Nav nekāds jaunums, ka ”stories” aizsācējs ir ”Snapchat”, kas kādu laiku bija ārkārtīgi popukārs rīks dažādu muļķību publicēšanai sociālajā tīklā. ”Snapchat” pirmais piedāvāja papildinātās realitātes sejas filtrus, kas bija un ir ļoti populāri jauniešu vidū.

”Stories” ideju pēc tam nozaga visi lielākie sociālie tīkli pēc kārtas. Sākot ar ”Facebook” un beidzot pat ar ”Skype”. ”Facebook stories” pagaidām ir bijis neveiksmīgs jaunievedums, bet, piemēram ”Facebook” piederošais ”Instagram” gan ir prasmīgi nokopējies ”stories” un šo funkciju izmanto aptuveni 250 miljoni cilvēku ik dienu, kas ir vairāk kā ”Snapchat” ar 166 miljoniem.

Ar stāstu ieviešanu datora versijā ”Facebook”, iespējams, vēlas uzlabot kopējo ”Facebook stories” izmantojamības statistiku, taču tas neizšķiet pārāk reāli. Pirmkārt, Marka Cukerberga radītais uzņēmums tādējādi neveicinās lietotāju vēlmi augšupielādēt stāstus, jo ”stories” jau saknē ir paredzēts ērtai lietošanai viedtālruņos, nevis, lai ķēpātos ar attēlu un video ievietošanu no datoriem.

Izmantotie resursi: https://techcrunch.com/

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Sociālie mediji

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…