Divtik vairāk Latvijas iedzīvotāju jaunākās filmas labprātāk skatītos mājās uz liela TV ekrāna (62%), nevis kinoteātrī (26%), atklāts Samsung QLED TV veiktajā aptaujā. Lai gan nedaudz mazāk kā pie mums, arī Lietuvā (60%) un Igaunijā (56%) iedzīvotāju vidū populārāka ir filmu skatīšanās mājas čībās.
Lai cik neierasti tas varētu šķist, tieši jaunieši Latvijā vecumā no 15 līdz 24 gadiem ir tie, kuri filmas labprātāk izbaudītu ērti un netraucēti, iekārtojoties mājās uz dīvāna – šādam filmu skatīšanās veidam priekšroku dod trīs ceturtdaļas aptaujāto jauniešu šajā vecuma grupā. Turklāt biežāk mājas kā sev tīkamāku vietu jaunākā kino baudīšanai norādījuši tieši stiprā dzimuma pārstāvji (65%), salīdzinot ar 59% sieviešu.
Tieši filmas ir tās, kuras Latvijas iedzīvotājiem (86%) vissvarīgāk ir skatīties uz liela TV ekrāna un augstā izšķirtspējā – salīdzinot ar pērn veikto pētījumu, šogad šo cilvēku īpatsvars ir audzis pat par 11 procentpunktiem.
Augstā kvalitātē cilvēkiem Latvijā svarīgi sekot līdzi arī sporta pārraidēm, mūzikas video un koncertiem, seriāliem un jaunākajiem notikumiem ziņās. Arī šo saturu, pēc Latvijas iedzīvotāju domām, vislabāk ir vērot uz liela un kvalitatīva televizora ekrāna. Pētījumā arī noskaidrots, ka prasības pret dažāda veida pārraižu skatīšanos labākā vizuālajā sniegumā gada laikā ir augušas.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…