“Professor Oliver” lietotne radīta, lai, izklaidējot bērnu tam tīkamajā viedtālruni, vienlaikus mācītu bērnam izrunu un valodas. Spēle paredzēta bērniem vecumā no 2 līdz 6 gadiem. Spēlētāja uzdevums ir atrast spēlē norādītos objektus, krāt virtuālos spēles punktus un attīstīt spēles galveno varoni. Septembrī iznākusī versija būs pieejama latviešu, angļu un krievu valodas apgūšanai.
Profesors Olivers radīts ar mērķi mazajiem spēlētājiem apgūt jaunas valodas un papildināt vārdu krājumu. Apvienojot patīkamo un lietderīgo, spēlētājam dodoties ekspedīcijā ar suni Oliveru pa mājokļa telpām – virtuvi, dzīvojamo istabu, bērnistabu, vai pastaigā, dabā, jāmeklē spēlē norādītie priekšmeti. Ar kameras palīdzību lietotnes tehnoloģija tos atpazīs, novērtēs paveikto un motivēs meklēt nākamo priekšmetu.
“Professor Oliver” izglītojošā spēle ir pirmā šāda veida attēla atpazīšanas aplikācija Latvijā. Pilnvērtīgai spēlēšanai lietotāja tālrunī vai planšetē būs nepieciešams interneta savienojums. Spēle būs interaktīva, ļaujot lietotājam ienākt Profesora Olivera pasaulē un, augot kopā ar galveno tēlu, kļūt gudrākam. Vietnēs “Google Play” un “App Store” spēle būs pieejama septembra otrajā pusē.
Aplikācijas idejas autors ir Artūrs Pumpurs, kurš iepriekš Latvijā radījis mājas un automašīnu viedpalīgu “Ernest”, kas guvis atpazīstamību arī pāri robežām. Viņš norāda, ka ideja “Professor Oliver” lietotnei radusies, audzinot paša dēlu: “Vecāki ir dažādi, un noteikti ir daļa, kas uzskata, ka bērniem telefoni nav jādod. Es tam piekrītu un neuzskatu, ka viedierīces var aizstāt grāmatas un laiku, ko vecāki pavada ar bērniem. Tomēr daudzi piekritīs, ka mēs vecāki tāpat ik pa brīdim bērnam šo ierīci iedodam. Un kāpēc gan nedot bērnam to, kas būs gan aizraujošs, gan izglītojošs, nevis bezjēdzīga podziņu spaidīšana?”

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…