Volkswagen papildina savu modeļu klāstu ar sportisku jaunpienācēju pilsētas krosoveru kategorijā – T-Roc. Modelim ir plašas personalizācijas iespējas (atšķirīgas jumta un virsbūves krāsu variācijas un papildu dizaina elementi), inovatīvas autovadītāja palīgsistēmas pat pamatkomplektācijā, plašs ekonomisku dzinēju opciju klāsts (ar jaudu līdz pat 140kw/190ZS), jaunās paaudzes digitālais mērinstrumentu panelis Active Info Display, kā arī novatorisks dizains. Veiksmīgi apvienojot kompaktās klases sportiskumu un apvidus automašīnas funkcionalitāti, jaunais T-Roc ir ideāli piemērots gan pilsētas straujajam ritmam, gan arī aktīviem piedzīvojumiem ārpus tās.
T-Roc ir būvēts uz MQB platformas un Volkswagen modeļu klāstā tiek pozicionēts segmentu zemāk nekā Tiguan. T-Roc ir 4,234 mm garš (par 252 mm īsāks nekā Tiguan) un tā riteņu garenbāze ir 2,603 mm. Pateicoties garākai riteņu bāzei, automašīna ir viena no lielākajām savā klasē – salonā ērti jutīsies pieci pasažieri, savukārt bagāžnieka ietilpība ir no 445 līdz pat 1,290 litriem (ar nolaistiem sēdekļiem).
T-Roc dizains ir izteiksmīgs un pārliecinošs. Šis modelis ir pirmais Volkswagen krosovers, kuru ir iespējams brīvi konfigurēt ar atšķirīgām jumta un virsbūves krāsu variācijām. Pēc vēlēšanās arī salona interjera apdares paneļus var izvēlēties kontrastējošās krāsās, kas sader ar sēdekļu apdari. T-Roc interjera forma un funkcionalitāte ir radīta digitalizācijas laikmetam. Automašīnu iespējams pasūtīt ar jaunās paaudzes pilnībā digitālo mērinstrumentu paneli Active Info Display, kā arī 8.0 collu lielu informācijas un izklaides sistēmu. Pēc izvēles T-Roc var papildināt arī ar augstas kvalitātes 300 vatu Beats skaņas sistēmu un savā klasē lielāko (870 mm x 1,364 mm) panorāmas lūku.
T-Roc modelis būs pieejams gan augstas kvalitātes pamatkomplektācijas versijā, gan arī papildināms ar divām ekskluzīvām līnijām Style un Sport, kā arī R-Line pakotni. Adaptīvā kruīza kontrole, atpakaļskata kamera, aklās zonas sensors, vadītāja noguruma detektors, parkošanās, sastrēgumu un avārijas bremzēšanas palīgsistēmas ar gājēju uzraudzības funkciju – kopumā 11 dažādas auto vadības palīgsistēmas nodrošinās lielāku braukšanas komfortu un ikdienā palīdzēs izvairīties no kritiskām situācijām.
Jaunais T-Roc tiek piedāvāts ar sešiem dažādiem ekonomiskajiem turbokompresora dzinējiem: trīs benzīna (TSI) un trīs dīzeļdegvielas (TDI). Tie ir sadalīti pēc jaudas: 85kW/115 ZS, 110kW/150 ZS un 140kW/190 ZS. 115 ZS versija ir aprīkota ar priekšpiedziņu un manuālo ātrumkārbu. Savukārt, izvēloties 150ZS dzinēju, būs iespēja izvēlēties priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī  septiņu ātrumu DSG ātrumkārbu. Abi 190 ZS dzinēji ir aprīkoti ar pilnpiedziņu (4MOTION) un septiņu ātrumu DSG ātrumkārbu. Pilnvērtīgākai ceļa izbaudīšanai braucējs varēs izvēlēties situācijai un noskaņojumam piemērotāko braukšanas režīmu – Street un Snow , kā arī divus bezceļa iestatījumus: Offroad un Offroad Individual. Papildinot T-Roc ar adaptīvo piekares kontroli (DCC) un progresīvās stūrēšanas sistēmu, kas sākotnēji tika izstrādāta Golf GTI modeļos, varēs vēl vairāk personificēt braukšanas režīmus.
Baltijas tirgum paredzētos T-Roc ražos rūpnīcā Setubalā, Portugālē (blakus Lisabonai). Jau 2017. gada rudenī T-Roc būs pieejams iepriekšpārdošanā Latvijā un pirmās automašīnas tiks piegādātas dīleru centros jau šī gada beigās. Latvijas tirgus cena un pieejamās komplektācijas tiks paziņotas, uzsākot iepriekšpārdošanu.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…