Turpinot attīstīt inovatīvo klientu apkalpošanas centru konceptu, kura mērķis ir nodrošināt esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem aizraujošu iepirkšanās un mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi, mobilo sakaru operators BITE investējis 100 000 eiro jauna salona izveidē Rīgā. Līdz ar iespēju izmēģināt un iegādāties jaunākās tehnoloģijas, tajā tiks nodrošinātas arī tehnoloģiju eksperta konsultācijas un organizēti bezmaksas semināri par aktuālajiem ar mobilo ierīču lietošanu saistītajiem jautājumiem.

Jaunais BITES klientu apkalpošanas centrs atrodas tirdzniecības parka “Alfa” P gaitenī. Platības ziņā tas ir četras reizes lielāks par otru BITES klientu apkalpošanas centru, kas durvis apmeklētājiem vēra pirms sešiem gadiem un atrodas lielveikala B gaitenī. Proti, tā platība ir 106 kvadrātmetri. Arī piedāvājums ir ievērojami plašāks – aptuveni 100 dažādu veidu ierīces un vairāki tūkstoši aksesuāru. Īpaši plašs ir oriģinālo “iPhone” un “Samsung” maciņu un vāciņu klāsts, kā arī tā dēvēto “smart” aksesuāru – viedpulksteņu, Bluetooth tumbiņu, austiņu utt. – piedāvājums, jo tos “Alfas” apmeklētāji iecienījuši visvairāk.

“BITES klientu apkalpošanas centrs tirdzniecības centrā “Alfa” veiksmīgi darbojas jau vairākus gadus. Tomēr tā apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedz telpu kapacitāti, tāpēc klientiem nereti nākas stāvēt rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu nepieciešamās konsultācijas. Rūpējoties par viņu ērtībām, esam izveidojuši šajā lielveikalā jaunu klientu apkalpošanas centru, kas ir daudz plašāks un mūsdienīgāks. Gan esošais, gan jaunais klientu apkalpošanas centrs darbosies paralēli, kas mums ļaus nodrošināt esošajiem un potenciālajiem klientiem aizraujošu mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi un vēl individuālāku klientu apkalpošanu, vienlaikus palielinot kopējo apmeklētāju plūsmu,” norāda BITES Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Līdzīgi kā “BITES Jauno tehnoloģiju parkā”, kas nule kā atklāts tirdzniecības centra “Riga Plaza” telpās, arī jaunajā klientu apkalpošanas centrā tirdzniecības parkā “Alfa” ikviens interesents varēs ne vien iepazīt, izmēģināt un iegādāties dažādas viedierīces, bet arī saņemt kvalitatīvas BITES tehnoloģiju eksperta konsultācijas, tostarp ieteikumus piemērotāko ierīču izvēlei, praktiskus padomus ierīču un mobilo aplikāciju efektīvai lietošanai u.tml. Tāpat tiks nodrošināta iespēja apmeklēt bezmaksas seminārus par aktuālajām tendencēm tehnoloģiju jomā, piemēram, par efektīvākajiem mobilajiem risinājumiem māju drošībai, neparastām, taču praktiski noderīgām viedierīcēm makšķerēšanai, dārzkopībai un citiem hobijiem.

Atzīmējot jaunā klientu apkalpošanas centra atklāšanu, BITE apmeklētājiem ir sagatavojusi īpašus pārsteigumus. No 31.augusta līdz 2.septembrim šī salona apmeklētājiem būs iespēja izbaudīt virtuālās realitātes priekšrocības ar “HTC Vive” virtuālo briļļu palīdzību, piemēram, izbaudīt braucienu slavenajos amerikāņu kalniņos. Tāpat ikviens interesents varēs piedalīties loterijā un laimēt dažādas balvas no BITES plašā ierīču un aksesuāru klāsta, kā arī līdz 7.septembrim iegādāties telefonu maciņus ar 50% atlaidi.

Abos BITES klientu apkalpošanas centros tirdzniecības parkā “Alfa” apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst. 10.00 līdz 22.00.

Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam, kas tika ieviests 2016.gada rudenī, iekārtoti jau 24 BITES klientu apkalpošanas centri, investējot vairāk nekā 1.7 miljonus eiro. Līdz šā gada beigām uzņēmuma klientu apkalpošanas centru tīkla attīstīšanā plānots ieguldīt vēl aptuveni 400 000 eiro.

Kopumā šobrīd Latvijā darbojas 40 BITES klientu apkalpošanas centri, no kuriem 16 atrodas Rīgā.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…