Latvijā pieejama uzlabotā GPS sporta aproce Samsung Gear Fit2 Pro, kas ir ūdensizturīga un spiedienizturīga līdz pat 5 atmosfērām (ATM).* Tā būs piemērota ne tikai peldēšanai, bet arī citām aktivitātēm un ikdienas labsajūtas veicināšanai – no precīzas dažādu treniņu uzskaites, līdz pat uztura un miega uzraudzībai.
Gear Fit2 Pro ir peldēšanas un pulsa mērīšanas iespējas, iebūvēta GPS izsekošana un automātiska aktivitāšu noteikšana, lai precīzi reģistrētu aktivitātes, piemēram, skrējienu vai braucienu. Uz aproces izliektā un skārienjutīgā 1,5 collu Super AMOLED displeja var viegli nolasīt informāciju un paziņojumus. Drošā un ergonomiskā aproce ir viegla, tāpēc tā ir ērti lietojama visa veida fiziskām aktivitātēm.
“Samsung ir par kustību ikdienā – neatkarīgi no tā, vai runa ir par skriešanu, dejošanu, peldēšanu vai citām aktivitātēm. Mēs vēlamies mainīt stereotipu, ka fitnesa ierīces ir sarežģītas, neērtas un paredzētas tikai profesionāliem sportistiem. Tāpēc, neatkarīgi kāds ir līdzšinējais fiziskās sagatavotības līmenis, mūsu gudrās nēsājamās ierīces palīdzēs sasniegt vairāk un dzīvot sabalansētāku dzīvesveidu, dabiski iekļaujoties ikdienā,” norāda Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Māris Ķikāns.
 
Svarīgākais par Gear Fit2 Pro:

  • Augsti ūdensizturības un peldēšanas izsekošanas rādītāji: šī ierīce ir saņēmusi 5 ATM ūdensizturības sertifikāciju un ir piemērota gan treniņiem, gan izklaidēm ūdenī.
  • Precīza pulsa mērīšana: ierīce ar uzlabotu precizitāti piedāvā pulsa mērīšanu reāllaikā. Tā nepārtraukti uzrauga sirdsdarbību — gan pēcpusdienas snaudiena, gan intensīva riteņbraukšanas treniņa laikā.
  • Spotify, Endomondo un citas lietotnes: Gear Fit2 Pro piedāvā Speedo un Under Armour fitnesa lietotnes, tostarp Under Amour Record, MyFitnessPal, MapMyRun un Endomondo, un izvēli starp vēl vairāk nekā 3000 aplikācijām. Savukārt, izmantojot lietotni Spotify, iespējams klausīties mīļāko mūziku vai pārslēgt ne tik iemīļotu dziesmu, neizvelkot viedtālruni no kabatas, vai pat bez viedtālruņa.
  • Automātiska aktivitāšu noteikšana: automātiskās aktivitāšu noteikšanas funkcija seko līdzi aproces lietotāja kustībām un var atpazīt iešanu, skriešanu, riteņbraukšanu un arī dinamiskas aktivitātes, piemēram, dejošanu vai basketbola spēlēšanu.
  • Personīgais motivators: ierīcē ir iespēja izveidot savu veselības uzlabošanas plānu ar pielāgotiem mērķiem un brīdinājumiem. 

Latvijā Gear Fit2 Pro ir pieejama eleganti melnā un sportiski sarkanā krāsā, turklāt to var savienot gan ar Android, gan iOS operētājsistēmu viedtālruņiem.
* Gear Fit2 Pro ierīce ir saņēmusi ISO 22810:2010 sertifikāciju par 5 ATM ūdensizturību 50 metru (165 pēdu) dziļumā noteiktos apstākļos. Tas nozīmē, ka ierīci var droši nēsāt, pastaigājoties lietū vai mazgājoties dušā, un to var izmantot aktivitātēm seklā ūdenī, piemēram, peldoties baseinā vai jūrā. Taču Gear Fit2 Pro nav ieteicams izmantot niršanai ar akvalangu, ūdensslēpošanai vai citām aktivitātēm, kas saistītas ar spēcīgu ūdens strūklu vai iegremdēšanu dziļumā.
https://www.youtube.com/watch?v=onVzSjdVh3A
Samsung Gear Fit2 Pro specifikācija

Gear Fit2 Pro
Krāsa Melna, sarkana
Displejs 1.5” Curved Super AMOLED
216 x 432, 310 ppi
Corning® Gorilla® Glass 3
AP Dual Core 1.0 GHz
Tīkls Tizen
Izmērs 25,0 (platums) x 51,3 (augstums) mm
34g (izmēram Large), 33g (izmēram Small)
Siksniņa Izmērs Small (rokas apkārtmērs: 125~165mm)
Izmērs Large (rokas apkārtmērs: 158~205mm)
Atmiņa 4GB iekšējā atmiņa, 512MB RAM
Bezvadu savienojamība Bluetooth® v4.2, Wi-Fi b/g/n, GPS/GLONASS/Beidou
Sensors Akselerometrs, Žiroskops, Barometrs, HRM
Akumulatora ietilpība 200mAh
Uzlāde Pogo tipa
Izturība 5 ATM ūdensizturība
MIL STD 810G
Saderība Samsung Galaxy: Android 4.3 vai jaunāks
Citi Androidi: Android 4.4 vai jaunāks
iPhone 7, 7 Plus, 6S, 6s Plus, SE, 5 *iOS 9.0 vai jaunāks

 

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…