Philips 55POS9002 ir otrais uzņēmuma OLED televizors. Tas ir iespaidīgā Philips 55POS901F pēctecis. Pateicoties 2200 eiro vidējai tirgus cenai, tas ir viens no lētākajiem OLED televizoriem līdz šim – un neskatoties uz tā pieejamību, tas spēj apvienot jaudīgu, jaunu attēlu apstrādes dzini ar Philips unikālo Ambilight tehnoloģiju. Rezultātā televizors ir pārsteidzoši atšķirīgs, konkurents LG OLED55B7 televizoram.
55POS9002, protams, neizskatās kā budžeta OLED televizors. Tās spīdīgā metāla apdare izskatās bagāta un bezkompromisa, un rāmis ap ekrānu ir tikpat izsmalcināts kā jebkura augstākā līmeņa konkurentam.
Šis ir Philips televizors, kuru vēl vairāk pastiprina Ambilight tehnoloģija, kas ar aizmugurē uzstādītajiem LED gaismekļiem raida krāsainus gaismas starus no televizora kreisās, labās un augšējās malas uz sienu tā aizmugurē. Šiem gaismas kūļiem var iestatīt krāsu un intensitāti pēc jūsu izvēles, vai arī televizors automātiski var tos pielāgot atkarībā no skatāmā attēla satura ar satriecošu tonālo un pozicionālo precizitāti.
Philips 55POS9002 vissvarīgākā iezīme ir 4K HDR OLED ekrāns un Ambilight tehnoloģiju tikai par aptuveni 2200 eiro. Bet tas ir tikai sākums.
55POS9002 arī iezīmē pirmo jaunās Philips apstrādes sistēmas parādīšanos. Uzlabotais P5 dzinis, ir par 25% jaudīgāks nekā jebkurš iepriekšējais Philips attēlveidošanas dzinējs. Tas arī apvieno apstrādes elementus vienā mikroshēmā, ko parasti izkliedēja trīs atsevišķās mikroshēmās, tādējādi nodrošinot labākos rezultātus loģiskākā un efektīvākā veidā nekā iepriekš.
Par izklaidi arī nav aizmirsts, jo televizors piedāvā HDR/4K pieeju tādiem populārajiem straumēšanas servisiem, kā Amazon un Netflix. 55POS9002 savienojamība arī ir iespaidīgi par tā cenu. Visi četri HDMI var apstrādāt 4K un HDR. Turklāt ir pieejami trīs USB multivides atskaņošanai vai ierakstīšanai USB HDD no televizora Freeview HD uztvērējā.
Vairāk par televizora apskatu lasīt šeit – http://www.trustedreviews.com/reviews/philips-55pos9002
TP Vision ir pasaulē nozīmīgs spēlētājs TV segmentā, kura darbības joma ir zīmola PHILIPS televizoru attīstīšana, ražošana un tirdzniecība Eiropā, Krievijā, Tuvajos Austrumos, Brazīlijā, Argentīnā, Urugvajā, Paragvajā un citās valstīs Āzijas un Klusā okeāna reģionā.
Mēs to darām, apvienojot mūsu zināšanas dizainā ar novatorisko Philips TV mantojumu, izcilību, elastīgumu un attīstības ātrumu TPV tehnoloģiju jomā. Pateicoties šīm priekšrocībām, mēs spējam nodrošināt televizorus ar augstu kvalitāti: gudrus un viegli lietojamus ar izsmalcinātu dizainu, jauniem materiāliem un plānu korpusu. Pateicoties Philips televizoru segmentam, TP Vision ir viens no līderiem tehnoloģiju tirgū.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…