Portāls pieder SIA «MEK», kura īpašnieks Igors Blūzmanis aģentūrai LETA sacīja, ka vietne darbu sākusi pirms nedēļas, un tuvākā mēneša laikā cer novērst konstatētās nepilnības. Tad arī tiks sākta vietnes reklāmas kampaņa.

Taujāts, kāpēc cilvēkiem izvēlēties «mm.lv», Blūzmanis skaidroja, ka par tirgus līderi – «ss.com» – bieži esot dzirdams, ka tā pakalpojumiem ir pārāk augstas cenas, bet vietnes dizains un funkcionalitāte gadiem nav mainījusies.

«Ieejot «mm.lv» redzēsiet, ka lapas dizains ir moderns, tāpat arī funkcionalitāte ir daudz labāka. Daudz domājām par cilvēku ērtībām, tāpēc izveidot savu profilu var pāris soļos, tāpat arī sludinājuma iesniegšana iet soli pa solim, kas ērti gan uz datora, gan mobilajām ierīcēm. Papildus tam, viss saturs automātiski dublējas trīs valodās – latviešu, krievu, angļu. Ja raksti sludinājumu latviski, cilvēks, kas pārlūko lapas krievisko versiju, redzēs šo sludinājumu krieviski. Nevajag sludinājuma tekstā trīsreiz kopēt tekstu,» turpināja Blūzmanis.

Blūzmanis arī norādīja, ka tikai neliela daļa vietnes veidota Latvijā, jo, ņemot vērā tās funckionalitāti, tās izveide bijusi sarežģīta un Latvijā grūti dabūt atbilstošās kvalifikācijas speciālistus par samērīgu atlīdzību.

Prognozējot «mm.lv» popularitāti nākotnē, Blūzmanis sacīja, ka paredzēt to ir grūti, un visu noteiks cilvēki. «Cilvēki atnāk, pamēģina, ja viņiem patīk, viņi nāks atkal. Mūsu lapa pašlaik piedāvā krietni labāku servisu un cenu, diemžēl, cilvēki to nemāk izmantot un dara visu tāpat, kā «ss.com» – kopē tekstus u.tml.,» piebilda «mm.lv» pārstāvis.

SIA «MEK» dibināts 2006.gadā un nodarbojas ar sakaru tehnikas labošanu. Uzņēmums pilnībā pieder Blūzmanim un pērn apgrozīja 438 850 eiro, bet nopelnīja 7997 eiro.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…