Mārtiņš Sesks Rallijā Sarma izcīna uzvaru savā klasē

Gulbenes novadā aizvadīts šīs sezonas sniegotākais un aukstākais Latvijas rallija posms – “Rallijs Sarma 2018”, kuru LMT Autosporta Akadēmijas ekipāža Mārtiņš Sesks un Renārs Francis paveica kā visātrākā vienas ass piedziņas ekipāža, izcīnot uzvaru Latvijas rallija čempionāta ieskaitē LRC3 klasē.

Rallijs “Sarma” ik gadu izceļas ar pamatīgu ziemu un šis gads nebija izņēmums, jo šajā nedēļas nogalē Gulbenes novadā valdīja pamatīga ziemas atmosfēra. Lai arī pirmos divus rallija ātrumposmus LMT Autosporta Akadēmijas ekipāža meklēja pareizo ātrumu, tas neliedza panākt lielisku rezultātu rallija turpinājumā – pēdējos ātrumposmos izaicinot un spējot konkurēt ar absolūtās ieskaites braucējiem ar jaudīgākajām pilnpiedziņas automašīnām.

Šajā rallijā LMT AA ekipāžai absolūtajā ieskaitē izdevās ierindoties 7. vietā un iegūt pārliecinošu uzvara LRC3 klasē. M. Seska un R. Franča ekipāža triumfēja Junioru vērtējumā, atstājot aiz muguras savu tuvāko konkurentu Oliveru Solbergu par veselu minūti.

“Šis rallijs bija ļoti interesants un ātrs. Rīta cēlienā mums gāja ne tik raiti– pirmais ātrumposms likās neparocīgs, bet otrajā ātrumposmā nedaudz noskrējām no ceļa un nācās izbraukt caur kupenām un siena ķīpām. Sākot ar trešo ātrumposmu viss aizgāja daudz labāk. Šajā rallijā ceļa segums nebija īsti parocīgs, jo uz ceļa bija sniegs, kas traucēja ne tikai man, bet domāju, ka visiem autosportistiem. Tomēr esmu apmierināts ar rezultātu un tas ir labs treniņš pirms ERČ posmiem, jo Eiropā neviens negaidīs, ” atzīst Mārtiņš Sesks.

LMT AA komandas vadītājs Dainars Dambergs uzskata, ka laikapstākļi Gulbenē bija piemēroti ziemas rallijam: “Ļoti patīkams rallijs un lieliski laikapstākļi. Pirmie ātrumposmi bija ar sniegu uz trases un sākumā bija nedaudz grūtāk pabraukt, bet tas bija visiem braucējiem. No malas skatoties varēja redzēt, ka sākumā mūsu ekipāža nevarēja iebraukties, jo ceļa segums nebija kā pierasts – ciets un pieblietēts. Pēc tam Mārtiņš veiksmīgi adaptējās, viņš ir ieguldījis lielu darbu, tāpēc arī rezultāti ir labi. Tomēr mums vēl būs jāstrādā, lai sasniegtu labus rezultātus ERČ posmos, jo Eiropas trases atšķiras no mūsējām.”

Komandas Trenera Ulda Brieža komentārs par aizvadīto ralliju: “Sākumā Mārtiņš nevarēja atbrīvoties un darīt visu, lai sev palīdzētu braukt ātri. Pēc pirmajiem ātrumposmiem izrunājām pamata lietas, lai spētu koncentrēt uzmanību uz galvenajiem uzdevumiem, kuri palīdzēs perfekti sajust segumu un auto. Ekipāža to izmainīja un turpinājumā izdevās sasniegt daudz labākus rezultātus.” U. Briedis atzīst, ka tālu nav arī ERČ posms Azoru salās un ziemas periodā komanda ir pamatīgi pastrādājusi, aizvadot labu sagatavošanas posmu. “Lai cik mēs būtu gatavi – jāņem vērā, ka tas jau ir pēc mēneša un Latvijā gatavoties grunts braukšanai vēl nebūs iespējams, tāpēc turpināsim strādāt ar stenogrammas treniņiem un fizisko sagatavotību.”

Jaunais un pieredzes bagātais LMT AA ekipāžas stūrmanis Renārs Francis saka, ka Mārtiņš brauc akurāti un bez liekiem manevriem: “Kad Mārtiņš ir atradis savu ātrumu un sapratis, kas viņam jādara – viņam iet ļoti labi un viņš zina ko darīt konkrētajās situācijās. Ceļa segums bija tāds, kāds viņš bija, bet tas mums neliedza parādīt labus rezultātus.”

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…