ELKO Grupa, kas pērn sasniedza līdz šim lielāko apgrozījumu, ir ne tikai viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā, bet savu nozares līdera lomu nostiprinājis arī Eiropas un Centrālāzijas reģionā. Atzīmējot ELKO gadadienu, reģiona lielākie IT tirdzniecības jomas spēlētāji 17. maijā tiksies konferencē “ELKO MeetUP”, kuru tiešraidē varēs vērot arī internetā – elko25.com.

“Viens no ELKO panākumu pamatiem ir lēmums iet reģionālās konsolidācijas ceļu, pretēji daudzu citu jomas smagsvaru aizsāktajai globalizācijai. Tas ļauj nezaudēt konkurences priekšrocības – spēju būt efektīviem ne mehānisku darbību rezultātā, bet uzsverot cilvēciskā aspekta nozīmīgumu. Jo tikai tā varam saglabāt saikni ar klientu, kas uz vispārējā automatizācijas drudža fona ir kļuvusi vēl vērtīgāka. Turklāt izvēlamies startēt tikai tajos tirgos, kuru kultūra mums nav sveša un spējam gūt abpusējus ieguvumus no sadarbības,” kā vienu no svarīgiem attīstības aspektiem uzsver Svens Dinsdorfs, ELKO Grupa direktors.

17. maijā Rīgā notiks vērienīga ELKO organizēta reģionāla mēroga IT nozares partneru un tehnoloģiju konference “ELKO MeetUP”. Tā pulcēs ap 600 lielākos sadarbības partnerus un klientus no Baltijas, Centrālās un Austrumeiropas, NVS un Ziemeļvalstīm, kā arī un ražotāju pārstāvjus no visas pasaules. Konferencē uzsvars likts ne tikai uz tehnoloģijām ar tēmām par kiberdrošību, blokķēžu tehnoloģijām, izplatītāju industrijas tendencēm. Viens no ELKO veiksmes pamatiem ir cilvēciskā aspekta un individuālas pieejas nozīmīguma novērtēšana biznesā, un konferences programmā iekļauti arī temati par kritisko domāšanu, mērķu sasniegšanu biznesā un komunikācijas lomu mākslīgā intelekta laikmetā.

Starp galvenajiem konferences runātājiem ir ELKO Grupa direktors Svens Dinsdorfs, kas stāstīs par izplatītāju lomu šodien, “Global Technology Distribution Council” Eiropas reģiona vadītājs Pīters Van Den Bergs par industrijas panākumiem un tendencēm 25 gadu laikā un “PHD Global Business” grupas inovāciju direktors Fils Raulijs par zīmolu iespējām izmantot mākslīgo intelektu, virtuālo un paplašināto realitāti mārketinga stratēģijās.

Konference noritēs angļu valodā un tās tiešraide būs pieejama arī ELKO mājaslapā un uzņēmuma “Facebook” lapā. Tiešraide sāksies plkst. 10.00.Ar plašāku konferences programmu var iepazīties https://www.elko25.com.

ELKO, kas šogad atzīmē savas darbības 25. gadu, ir viens no lielākajiem Eiropas un Centrālāzijas reģiona IT produktu un servisu izplatītājiem. Šajā laikā no četru cilvēku idejas par uzņēmumu, kāpinot gan apjomu, gan efektivitāti, ir attīstījies ne vien Latvijas, bet arī reģiona līderis, kurš nodarbina vairāk nekā 700 darbinieku. ELKO šobrīd pārstāv 210 ražotājus, no kuriem 80 pievienojušies tieši pēdējos divos gados.

Piedāvājot produktus un pakalpojumus vairāk nekā 7700 klientiem 30 dažādās valstīs Eiropā un Centrālāzijā, 2017. gadā tika sasniegts teju pusotra miljarda eiro liels apgrozījums. Uzņēmuma bruto peļņa pieaugusi par 42%, salīdzinot ar 2016. gadu, savukārt lielākais apgrozījuma pieaugums procentos pērn bijis Baltijā (par 8,8%). Uzsākta darbība arī Ziemeļeiropas reģionā, iegādājoties 85% akciju vienā no vadošajiem datortehnikas un elektronikas izplatītājiem Zviedrijā – Gandalf Distribution AB.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…