HMD Global, Nokia tālruņu mājvieta, šodien paziņoja par Nokia 3.1 ienākšanu Latvijas tirgū. To no 16. jūlija iespējams iepazīt un iegādāties pie sava mobilā operatora vai labākajos elektronikas preču veikalos par mazumtirdzniecības cenu € 159.

Pateicoties premium klases pieredzei un izsmalcinātam alumīnija dizainam, Nokia 3.1 izceļ kvalitāti un meistarību, kas tiek sagaidīta no Nokia viedtālruņa. Pievienojoties Android One ģimenei, Nokia kopā ar Google piedāvā labāko pieredzi šajā tālruņu klasē gan detaļās, gan programmatūrā, apvienojumā ar lielisku cenu.

Izcils dizains

Jauno Nokia 3.1 raksturo rūpīgi atlasītu materiālu un iespaidīga dizaina apvienojums. Tā mehāniski apstrādātais metāla rāmis un skārienjūtīgais ekrāns ir perfekta kombinācija ērtai lietošanai un lieliskam izskatam. Smalkie un pārsteidzošie metāla akcenti ir saskaņoti ar diviem dimanta iegriezumiem izcilai apdarei.

Būdams tieši pareizajā izmērā izmantošanai ar vienu roku, Nokia viedtālrunis ar 18:9 malu attiecību un 5,2 collu HD+ ekrānu sniedz iespēju vienlaikus iepazīties ar lielāku satura apjomu, bet 2.5D izliekto displeju pasargā pret bojājumiem noturīgais Corning® Gorilla® Glass, lai tālrunis ilgāk saglabātu nevainojamu izskatu.

Lieliska pieredze

Nokia 3.1 tiek izmantota MediaTek 6750 astoņkodolu mikroshēma, nodrošinot divkāršu procesora kodolu daudzumu un 50% veiktspējas pieaugumu, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, lai tālrunis spētu apmierināt patērētāju pieaugošās vajadzības. Ar uzlabotās 13MP automātiski fokusētās aizmugurējās videokameras palīdzību, Nokia 3.1 iemūžinās atmiņas, ko būs iespējams izdzīvot atkal un atkal. Savukārt platleņķa frontālā kamera ļaus fotogrāfijā iekļaut vairāk.

Tā kā Nokia 3.1 ir aprīkots ar pilnu sensoru komplektu, kas lielākoties ir pieejams tikai augstākās klases viedtālruņiem, tālruņa lietotājiem ir iespējams pilnībā izmantot populārākās paplašinātās realitātes (AR) lietotnes, piemēram, Pokémon Go, droši un viegli norēķināties Google Pay vidē, kā arī fotografēt visu ainu kopumā, izmantojot panorāmas fotografēšanas funkciju.

Roberts Sivierski (Robert Siewierski), HMD vadītājs Polijā, Ukrainā un Baltijas valstīs: “Nokia 3 ir bijusi veiksmīga daļa no “Nokia” viedtālruņu līnijas Latvijā. Klientu apmierinātība un izteiktās atsauksmes ir bijusi motivācija bagātināt mūsu fanu pieredzi arī turpmāk. Nokia 3.1. viedtālrunī esam īstenojuši ideālu līdzsvaru starp jaudu un dizainu, tāpēc mūsu klientiem nav jāmeklē kompromiss.”

Tīrs, drošs un atjaunots Android One

Nokia 3.1 pievienojas Android One saimei, nodrošinot drošu un gudru Google lietošanas pieredzi. Nokia viedtālruņi ar Android One operētājsistēmu uzreiz nodrošina lielāku atmiņu un ilgāku akumulatoru darbības laiku, kā arī jaunākās mākslīgā intelekta (AI) sniegtās inovācijas, ko izstrādājis Google, lai neatpaliktu no straujā dzīves ritma. Trīs gadus Nokia 3.1 tiks nodrošināti ikmēneša drošības labojumi, bet divus gadus – operētājsistēmas (OS) atjauninājumi, kā to garantē Android One programmatūra. Tas padara Nokia 3.1 par vienu no visdrošākajiem viedtālruņiem, kas vienmēr ir nodrošināts ar  jaunākajiem Google pakalpojumiem, piemēram, Google Assistant un Google Photos ar bezmaksas neierobežotu augstas kvalitātes fotogrāfiju krātuvi.

Izvēloties Nokia ar Android Oreo, tālruņa lietotājs varēs baudīt dažādus jaunus rīkus, piemēram, Google Assistant, Google Lens, Picture-in-Picture vairāku darbību veikšanai vienā laikā, Android Instant Apps jaunu aplikāciju ielādei un aktivizēšanai ar minimāliem traucējumiem, 60 jaunas emocijikonas un akumulatora maksimizēšanas spējas, piemēram, fona lietojumprogrammu izmantošanas ierobežošanu. Nokia 3.1 ir gatavs Android P operētājsistēmai.

Jaunais Nokia 3.1 tālrunis ir pieejams trīs krāsās: melns/hroms un balts/dzelzs; ar 2GB/16GB atmiņām. Nokia 3.1 ir pieejams no 16. jūlija par mazumtirdzniecības cenu € 159.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…