Mobilo sakaru operators “Bite Latvija” situācijā, kad valstī ir izsludināts ārkārtas stāvoklis, vēlas atbalstīt šobrīd visnoslogotāko profesiju pārstāvjus – ārstniecības personālu, nodrošinot viņus ar bezmaksas sakaru pakalpojumiem, informē uzņēmums.
“Bite Latvija”, lai atvieglotu darbu medicīnas personālam šajā krīzes laikā, trīs mēnešus nodrošinās bezmaksas sakaru pakalpojumus saviem biznesa klientiem – slimnīcu, poliklīniku un ģimenes ārstu prakses darbiniekiem. Tāpat bezmaksas sakari tiks nodrošināti ārstniecības personālam “Bite Latvija” privātpersonu klientu lokā.
“Patlaban mēs visi piedzīvojam krīzi, kurai neviens nebija gatavs un nespēja paredzēt, tā ir ietekmējusi ikviena dzīvi, bet vistiešāk skar ārstniecības personālu. Tāpēc šajā grūtajā laikā mēs vēlamies pateikt lielāko paldies tiem, kuri mums sniedz visdrošāko atbalsta roku – mūsu ārstiem un mediķiem! Uzskatām, ka sakaru pakalpojumi ir tā joma, par ko ārstniecības personālam šobrīd būtu vismazāk jāuztraucas, tāpēc mūsu klientiem, ārstniecības personālam – ārstiem, medicīnas māsām, ārsta palīgiem un māsas palīgiem, sakaru pakalpojumus trīs mēnešus sniegsim bez maksas,” norāda “Bite Latvija” vadītājs Kaspars Buls.
“Bite Latvija” ar klientiem – poliklīnikām un slimnīcām – sazināsies pati, savukārt ārstniecības personālam, kuri ir “Bites” privātpersonu klientu lokā, jāsazinās ar operatoru un jānosūta derīgu savu ārstniecības personas sertifikātu, lai varētu veikt identifikāciju un pieslēgt atlaidi.