Latvijas iedzīvotājiem no trešdienas, 25. marta, ir pieejams jauns veids, kā iegūt drošticamu informāciju par Covid-19 — virtuālais asistents jeb covidbots, kas sniedz atbildes uz biežākajiem jautājumiem saistībā ar Covid-19, nodrošinot vieglu pieeju uzticamai un operatīvai informācijai, nepārtraukti turpinot mācīties un apgūt jaunākās tēmas.

Virtuālais asistents jeb covidbots ir pieejams vietnē covidbots.lv, un ikviena valsts vai pašvaldības iestāde, kas to vēlas, ir aicināta ievietot to savā mājaslapā, portālu “Delfi” informēja virtuālā asistenta izstrādātāji – uzņēmumi “Tet” un “Tilde”.

Šobrīd virtuālais asistents prot izskaidrot Covid-19 vīrusa simptomus, paskaidrot, kā rīkoties dažādās ar to saistītās situācijās, kā arī norādīt svarīgākos tālruņu numurus un to, kur iestāžu mājaslapās atrodama aktuālākā informācija. Ir pieejami arī jaunākie statistikas dati par veiktajiem izmeklējumiem un saslimušo skaitu. “Covidbots” strādās visu diennakti un spēs sniegt atbildes vienlaikus daudziem lietotājiem.

Sociālo iniciatīvu nodrošina tajā iesaistītie partneri – valodas tehnoloģiju uzņēmums “Tilde” nodrošina virtuālā asistenta tehnisko izstrādi un uzturēšanu, savukārt uzņēmuma “Tet” virtuālo asistentu treneri veido un uztur virtuālā asistenta zināšanu bāzi.

“Ārkārtas situācijā drošas un uzticamas informācijas ātra pieejamība ir ārkārtīgi nozīmīga. Tādēļ “Tet” atbalstīja ne tikai analīžu pieteikšanas tālruņa 8303 izveidi un bezmaksas vienotā informatīvā tālruņa 8345 izveidi un apkalpošanu, bet kopā ar spēcīgiem partneriem esam izveidojuši arī čatbotu, kas vienkopus sniegts atbildes uz būtiskākajiem un biežākajiem iedzīvotāju jautājumiem. Iespēja plašam iedzīvotāju lokam informāciju atrast tūlītēji ir viens no būtiskākajiem ieguvumiem virtuālā asistenta risinājuma izmantošanā, par to esam pārliecinājušies arī uzņēmuma pieredzē. Šodien iedzīvinām sākotnējo covidbota versiju ar atbildēm uz pamatjautājumiem, un Tet komanda turpinās darbu pie tā pilnveides, lai palīdzētu iedzīvotājiem orientēties plašajā informācijas plūsmā,” skaidrojis “Tet” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

“Ar šo projektu vēlamies sniegt savu palīdzību vīrusa izplatības ierobežošanā, iesaistot mākslīgā intelekta tehnoloģijas. Virtuālā asistenta zināšanu bāze tiek papildināta ar informāciju no dažādiem avotiem, lai tas kļūtu par uzticamu padomdevēju krīzes apstākļos. Izstrādes komanda strādā ar milzīgu pašatdevi, izveidojot covidbotu rekordīsā laikā un nodrošinot tā nepārtrauktu tālāku apmācību,” atzīmējis uzņēmuma “Tilde” vadītājs Andrejs Vasiļjevs.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…