Zinu, ko teiksiet – šis taču vairs nav IBM. Taisnība vien ir. Taču IBM tradīciju turpinātājs tas jau vēl ir. Komplektācija ļoti laba un stāvoklis ļoti iepriecinošs. Sākumā nedaudz par tehnisko raksturojumu – tā laika maksimums.

Ekrāns: 12.1-inch WXGA (1280 x 800) LED Backlit (Matēts)
Operētājsistēma: Windows 7 Professional (64bit)
Procesors: Intel Core i7-620M (2.66GHz, 4MB Cache)
Atmiņa: 8GB DDR3 RAM (4GB + 4GB) Disks: 250GB SSD
Savienojumi: Intel 6200 802.11AGN, Bluetooth, 3G Modem
Grafika: Intel GMA HD Integrated Graphics
Elektroresursi: 94Wh 9-cell, 65W 20V AC adapter
Izmēri: 11.6 x 9.2 x 0.8 – 1.4″ Svars: 3.52lbs

Disku gan oriģinālo nācās nomainīt pret modernāku. Liels pārsteigums bija 3G modems, kas iekļauts komplektācijā. Es teiktu fantastika priekš 2010. gada. Arī vizuālais stāvoklis liek domāt, vai šis dators ir bijis lietošanā. Smuki. Skaisti. Eleganti. Nenovazāti. Pat batereja ir ļoti labā stāvoklī. Izlēmu uzlikt oriģinālo Lenovo programnodrošinājumu. Daži domubiedri bija ļoti neapmierināti ar šādu izvēli. Nedrīkstot likt uz šī datora vecu programnodošinājumu un likt to plauktā. Taču es nepadevos. Atradu oriģinālo rūpnīcas diska attēlu, ko veiksmīgi ievietoju jaunajā cietajā diskā. Rezultātā varēju atkal priecāties par IBM sražotajiem instalāciajs skriptiem un risinājumiem. Rezultātā iegūstam Lenovo x201 ar brendotu Windows7 pro versiju. Darbojas jau, protams, fantastiski ātri. Lasīju dažādas diskusijas par šī datora spējām darboties ar windows10 un nenonācu līdz 100% verdiktam, vai ir vērts apgreidot un cik daudz no brendotajām lietām paliktu. Esmu izpētījis, ka oriģinālais Lenovo baterejas menedžeris nedarbojas ar windows10 un tiek noinstalēts jau pie apgreida. Tomēr arī apgreids nav laba lieta. Man vienmēr ir patikušas svaigas operētājsistēmas bez apgreidiem.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…