AS ELKO Grupa kļūst par pirmo izplatītāju ̶ vairumtirgotāju, kas Baltijas tirgu iepazīstinās ar pasaulē visstraujāk augošo viedtālruņu zīmolu ̶ realme.
realme zīmols, pēc tā izveidošanas 2018. gada vidū, satricināja tirgu, pateicoties sava produkta specifikācijām un cenu stratēģijai. realme ir ātri kļuvis par pasaulē visstraujāk augošo viedtālruņu zīmolu, ieņemot pārliecinošu vietu citu populāro zīmolu vidū.
Saskaņā ar Counterpoint pasaules viedtālruņu piegāžu statistiku 2020. gada 1. ceturksnī, jaunizveidotais viedtālruņu zīmols realme ieņem 7. vietu, taču, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, ar 157% ir 1. vietā pēc pieauguma.
Pēc panākumiem Āzijā, realme tagad raugās Eiropas virzienā, un pirms gada, 2019. gada jūnijā, realme oficiāli paziņoja par savu ienākšanu Eiropas tirgū. Ar lieliskiem rezultātiem tādā valstī kā Spānija, realme jau ir ienācis Apvienotajā Karalistē, Itālijā, Francijā, Vācijā, Polijā un daudzos citos tirgos Eiropā. Ar ELKO kā galveno partneri nākamās valstis ir Latvija, Igaunija un Lietuva.
“Mūsu mērķis ir atvest uz mūsu tirgiem jaunas tehnoloģijas ̶ šādi mēs kā izplatītājs paplašinām klientu biznesa iespējas, jo viens no viņu galvenajiem ikdienas izaicinājumiem ir paplašināt sortimentu un atklāt jaunus zīmolus ar lielu potenciālu. Šī “pirmās rokas” iespēja izplatīt realme to lieliski sasniedz. Produkts jau ir pierādījis sevi Āzijas tirgū un ir gatavs piepildīt eiropiešu vajadzības pēc augsto tehnoloģiju viedtālruņa ar vislabāko cenu un veiktspēju,” saka Baiba Indāne, ELKO Grupa zīmolu nodaļas vadītāja.
Ar modernu dizains un spēcīgu sniegumu, realme ir radīts jauniešiem. realme piedāvā patērētājiem produktus ar aktuālākajām tehnoloģijām, funkcijām un lietotāja pieredzi, kas ir nepieredzēta šajā cenu kategorijā.
Sākumā produktu klāsts Baltijā ietvers šādus modeļus: realme 6; realme 6 Pro; realme X3, realme X50 Pro un realme X50, ar iespēju paplašināt sortimentu ar citiem realme ekosistēmas produktiem, piemēram, viedpulksteņiem, austiņām un televizoriem. Pirmās piegādes plānotas septembra sākumā.