Gandrīz divas desmitgades pēc sākotnējās PlayStation palaišanas tagad Draiver 2 datora ports ir pieejams ar nosaukumu ReDriver 2, kas nodrošina tādu pašu pieredzi ar 60 kadriem sekundē.

Grand Theft Auto dominējošais veids atvērtās pasaules žanrā gandrīz sākās no 3D spēļu versijām – Grand Theft Auto 3 un tās pēctečiem. Bet, atskatoties uz laiku, kad oriģinālā PlayStation bija vismodernākā spēļu tehnoloģija, Driver sērija bija daudz populārāka nekā Rockstar atvērtā pasaule no augšas uz leju. Gan draiveris 1, gan 2 tolaik bija lieliski hiti PlayStation konsolei. Abas spēles izstrādāja studija Reflections, kas tagad ir Ubisoft meitas uzņēmums. Driver 2 ir pazīstams nosaukums tiem, kam ir bijusi oriģinālā PlayStation konsole. Braukšanas spēle ar atvērtu pasauli, kas piedāvā brīvas pasaules iespējas, policijas vajāšanas ainas ar augstu oktānskaitli un neaizmirstamu stāsta režīmu ar dažām izaicinošām misijām. Sērijas krāšņākās dienas ir saistītas ar pirmajiem diviem ierakstiem, kā arī Sanfrancisko versiju, kas tika izlaista 2011. gadā. Pārējās spēles versijas spēlētāji un plašsaziņas līdzekļi saņēma slikti.

Pateicoties šim jaunajam neoficiālajam datora portam, spēli tagad var spēlēt datorā ar ātrumu 60 FPS, un lielākā daļa kļūdu ir novērstas. Jūs to varat lejupielādēt šeit. Jaunākā draiveru sērijas versija bija Driver San Francisco, kas bija liela atdeve septītās paaudzes franšīzei, kas veiksmīgi nokļuva vietā un sniedza lielisku pieredzi vecās skolas faniem. Šoferis Sanfrancisko bija diezgan veiksmīgs arī pārdošanas ziņā, pārspējot Ubisoft cerības. Tomēr neviens nezina, kāpēc Ubisoft neprasīja izstrādātājiem strādāt pie cita franšīzes ieraksta. Tagad pārdomas vairāk tiek uzskatītas par atbalsta vienību Ubisoft, palīdzot citām attīstības komandām viņu gaidāmajā projektā.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…