Reaģējot uz pēdējo divu gadu laikā notikušajām izmaiņām sūtījumu piegādes pieprasījumā un tehnisko iespēju ierobežojumiem pandēmijas laikā, Latvijas Pasts radījis personalizētu komercsūtījumu piegādes pakalpojumu. Tas nodrošina alternatīvu piegādes ceļu, nodrošinot sūtījumu piegādi iespējami ātri. Pakalpojumu pilotprojekta ietvaros atzinīgi vērtē pašmāju drukas uzņēmumsPrintful, kura produktus Latvijas Pasts no ražotnes Mārupē līdz gala saņēmējiem Vācijā piegādā 72 stundu laikā.
“Pie individuāliem, konkrētā klienta vajadzībām atbilstošiem risinājumiem mūsu uzņēmums sāka strādāt vēl pirms pandēmijas. Jau tad bija skaidrs, ka, lai saglabātu konkurētspēju, ir jāpaplašina gan pakalpojumu portfelis, gan pakalpojumu kvalitāte. Bet pēdējie divi gadi, kas transporta, loģistikas un sūtījumu piegādes jomā bija īpaši bagāti izaicinājumiem, jaunajiem tirgus apstākļiem lika piemēroties un pārstrādāt mūsu biznesa modeli ātrāk. Tas ir vērtējams pozitīvi, ko pierāda arī mūsu jaunais pakalpojums, kurā, pielāgojot loģistikas risinājumu klienta, proti, Printful vajadzībām, mēs parādījām, ka varam nodrošināt sūtījumu piegādi ātrāk nekā daudzas starptautiskās piegādes kompānijas. Šo biznesa attīstības ceļu esam apņēmušies turpināt,” atklāj Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.
Jaunais Latvijas Pasta personalizētais komercsūtījumu piegādes risinājums balstās uz padziļinātu klienta vajadzību izpēti un loģistikas risinājuma piemērošanu konkrētajai pieprasījuma specifikai. Piemēram, pilotprojektā Printful, vēloties paātrināt savu sūtījumu piegādi gala klientiem Vācijā, izvirzīja izaicinošu 72 stundu piegādes termiņu. Latvijas Pasta speciālisti, analizējot dažādus ārējos apstākļus, kas ietekmē starptautisko komercsūtījumu piegādes ātrumu, aprēķināja, ka visātrāk sūtījumus iespējams piegādāt ar Latvijas Pasta autotransportu. Tā efektivitāte tika apliecināta arī dzīvē, piegādājot Printful sūtījumus Vācijā pat ātrāk nekā trīs diennaktīs.
“Printful darbojas e-komercijā, un ātra sūtījumu piegāde ir viena no mūsu primārajām vajadzībām. Pirms diviem gadiem, kad sākās pandēmija, pasūtījumu apjoms strauji pieauga un izaicinājums bija piegādāt pasūtījumus klientiem ātri un bez aizķeršanās. Daudziem piegādes pakalpojumu nodrošinātājiem tas sagādāja problēmas, bet Latvijas Pasts nekavējoties meklēja risinājumu, lai mūsu sūtījumi pie klientiem nokļūti maksimāli īsā laikā. Vācija ir viens no Printful lielākajiem un svarīgākajiem Eiropas tirgiem. Lai mēs varētu būt konkurētspējīgi Vācijā, sūtījumu piegādes ātrums ir ļoti nozīmīgs. Personalizējot sūtījumu piegādes pakalpojumu tieši mūsu uzņēmuma vajadzībām, Latvijas Pasts viennozīmīgi pierādīja, ka ir uzticams partneris, spēj pielāgoties un izprast klienta vēlmes. Mums tas ir ļoti svarīgi,” stāsta Raivis Pētersons, Printful Eiropas reģionālais ražošanas direktors.