Uzsākot darbību Baltijā, nākamās paaudzes televīzijas Go3 klientu auditorija gada laikā no 65 000 palielinājās uz 200 000. Savukārt šogad, atzīmējot Go3 trešo jubileju, šis skaitlis ir vairāk nekā dubultojies, klientu skaitam Baltijas valstīs pārsniedzot 400 000. Uzņēmuma pārstāvji ir pārliecināti, ka nākamā gada laikā Go3 skatītāju skaits Baltijā varētu sasniegt jau 500 000, kas auditorijas ziņā nākamās paaudzes televīzijai ir ievērojams skaitlis.

Go3 Produktu nodaļas vadītājs Ivars Lubāns stāsta, ka veiksmīgas darbības pamatā bijusi ātra reaģēšana uz vietējo skatītāju vēlmēm – ja sākotnēji Go3 bija plānots galvenokārt kā video satura straumēšanas serviss, tad tagad ir redzams, ka ne mazāk populāri ir televīzijas kanāli, un šobrīd Go3 piedāvāto televīzijas kanālu sasniegtā auditorija ir vienlīdz liela tai, ko sasniedz “video on demand” sadaļas piedāvājums.

“Šie trīs gadi mums parādījuši, ka Latvijā cilvēkiem joprojām patīk skatīties televīzijas kanālus, neatkarīgi no tā, vai tas būtu tiešraidē vai ierakstā. Tādēļ viens no mūsu darbības fokusiem ir uzlabot lietotāja pieredzi, skatoties tieši TV kanālus, un šo kā vienu no prioritātēm esam izvirzījuši arī nākamajam gadam. Jau šobrīd mūsu plašākajā piedāvājumā ir vairāk nekā 60 TV kanāli, kas apliecina, ka neesam tikai video satura straumēšanas platforma, bet gan pilnvērtīga nākamās paaudzes televīzija,” norāda I. Lubāns.

Līdztekus tam uzņēmuma mērķis ir vairāk uzrunāt tos skatītājus, kuri līdz šim lielākoties patērējuši ārzemju straumēšanas platformas, piedāvājot daudzveidīgāku saturu dažādām interešu grupām. Jāatzīmē, ka jau ilgāku Go3 sadarbojas arī ar tādiem starptautiski zināmiem satura veidotājiem kā “Discovery+”, “Paramount+”, un citiem.

Oriģinālsaturs ir viena no konkurētspējīgākajām Go3 sadaļām, un tās piedāvājums ir milzīgs. Līdz ar to šobrīd uzsvars netiek likts tik daudz uz tā palielināšanu, bet gan kvalitātes celšanu.

Novērojumi rāda, ka Baltijā Go3 skatītājus piesaista samērā vienkāršs un viegli skatāms saturs ar skandalozitātes pieskaņu. Piemēram, nesenie šovi “Randiņš ar Dzelzīti” un “Kaislību vasara” izpelnījās lielu skatītāju atsaucību. Savukārt raidījuma “Karmas latvieši” saturs ir pētniecisks, bet tai pat laikā runā par rezonansi izraisošām tēmām.  Arī tādu TV3 projektu kā “Saimnieks meklē sievu”, “Nemīlētie” un “Viņas melo labāk” nemainīgi augstie reitingi apliecina skatītāja vēlmi patērēt samērā vieglu, bet aizraujošu izklaidi. Šobrīd to jo īpaši uzskatāmi rāda Latvijas kulta seriāla “Ugunsgrēks” jaunās sezonas skatījumi – pusotra mēneša laikā to noskatījušies jau 42% no Go3 klientiem.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Jaunumi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…