L’Oréal uzsācis sadarbību ar Ready Player Me, kas ir vadošā starpspēļu avatāru platforma metaversā. Divi no grupas vadošajiem zīmoliem Maybelline New York un L’Oréal Professionnel izstrādājuši unikālus grima un matu stilus avatāru veidošanai platformā Ready Player Me, ko var izmantot vairāk nekā 4000 vietnēs un aplikācijās visā pasaulē.
Sadarbojoties ar pasaulē slaveniem grima speciālistiem, frizieriem un 3D māksliniekiem, abi zīmoli izveidojuši īpaši izstrādātus izskats, ko radījis 3D dizainers un līdzizstrādātājs Evans Rošets. Maybelline New York, kas ir vadošais kosmētikas zīmols pasaulē, metaversā piedāvā piecus grimu veidus, kas ikvienam sniedz iespēju radoši izpaust sevi virtuālā veidā. Savukārt profesionālās matu kopšanas nozares līderis L’Oréal Professionnelpiedāvā piecas iedvesmojošas un jaunākajām tendencēm atbilstošas frizūras.
Visi šie izskati pieejami Ready Player Me. Šī partnerība uzsver L’Oréal ielūkošanos metaversā, lai labāk sasniegtu auditoriju ar jauniem produktiem un pakalpojumiem.
“Mēs uzskatām, ka skaistumkopšanas nākotne būs ne vien fiziska, bet arī digitāla un virtuāla,” norāda L’Oréal Group digitālās un mārketinga nodaļas vadītāja Asmita Dubija. “Mūsu zīmoli rada jaunu, virtuālu pieredzi, izmantojot virtuālās telpas, spēlēm pielāgotu pieredzi, virtuālās pasaules reklāmas un zīmola vēstnešus, kā arī digitālā satura veidotājus. Mēs ar patiesu aizrautību veidojam pamatus skaistumkopšanas nākotnei Web3 un metaversa formā.”
“Maybelline New York grims un L’Oréal Professionnel matu sakārtojumi ir pārsteidzošs papildinājums Ready Player Me platformai,” saka Ready Player Me izpilddirektors un līdzdibinātājs Timu Toke. “Mēs jūtamies gandarīti par sadarbību ar L’Oréal un iespēju piedāvāt viņu avatāru pielāgošanas iespējas mūsu avatāra veidotājam un visām ar Ready Player Me saderīgām lietotnēm un spēlēm, tai skaitā Spatial, HiberWorld un VRChat.”
L’Oréal Group galvenā Metaverse3 direktore Kamila Krolija piebilst: “Šī sadarbība ļauj mums labāk izprast patērētāju vēlmi pēc virtuālās skaistumkopšanas un pilnveidot tās pieredzi. Ar vairāk nekā trīs miljardiem spēlētāju visā pasaulē, mēs vēlamies izpētīt jaunus skaistumkopšanas kodus, vienlaikus padarot lietotāja pieredzi pieejamāku. Izmantojot radošumu, tehnoloģijas un L’Oréal zināšanas skaistumkopšanā, mēs piedāvājam jaunu telpu pašizpausmei, kas atspoguļo mūsu pasaules daudzveidību arī ārpus “fiziskās” pasaules.”