Tehnoloģiju gigants Microsoft paziņojuši par plāniem samazināt līdz pat 1850 darba vietām, kas ir daļa no centieniem samazināt viedtālruņu ražošanu. Uzņēmums apgalvo, ka šis likvidācijas process viņiem varētu izmaksāt līdz 950 miljoniem dolāru.
Arodbiedrību amatpersonas ieteikušas pārtraukt papildus tālruņu ražošanu, taču tas vēl nav ticis apstiprināts.
Pagājušās nedēļas pētījumi rāda, ka Windows piedāvātie tālruņi uzņēmumam nesa tikai 1% peļņu, salīdzinot ar citiem viedtālruņu ražotājiem. Vēl jāpiemin, ka pagājušā nedēļā izskanēja informācija, ka uzsākts Nokia pārdošanas process.
Kā vēstī jaunākā informācija, lielākais darba vietu zaudējums būs tieši Somijā. Microsoft pāreja no Windows Phone uz Windows 10 platformu, nav palīdzējusi viedtālruņu tirdzniecībā. Windows 10 būs kā operētājsistēma, taču Microsoft viedtālruņi vairs netiks ražoti. Plašāku informāciju Microsoft sniegs jūlijā.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…