Zviedru kompānija LELO prezentēja nākotnes prezervatīvu.
Kompānijas īpašnieks Filips Sediks atzīmē, ka, neskatoties uz to, ka no milzīgas datora istabas īsā laika periodā sanāca pārtaisīt to par kompaktu datora tehniku, kas bez grūtībām ielien kabatā. Prezervatīvu ziņā tik globālas revolūcijas nenotika – cilvēki vēl joprojām lieto to, kas tiek pagatavotas pēc 100 gadus vecas tehnoloģijas.
Pēc septiņiem izmeklēšanas un testēšanas gadiem viņi secināja – problēma nav lateksā, bet gan prezervatīva struktūrā. LELO izveidoja to nedaudz savādāku: tagad tā struktūra ir nedaudz līdzīga bišu stropiem, padarot HEX™ daudz izturīgāku par tradicionālo prezervatīvu.
Jaunie prezervatīvi solās būt izturīgāki, plānāki un ar iespēju sniegt vairāk baudas no procesa.
Pasūtīt produktu būs iespējams kompānijas mājaslapā no šī gada 15.augusta.
Avots
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…